مدیرعامل آبفا جنوب شرقی تهران:
تصفیه خانه فاضلاب شهرستان پیشوا آماده بهره برداری است
تاریخ انتشار : خرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۲:۵۸ ق.ظ
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران به همراه معاون فنی و مهندسی با فرماندار شهرستان پیشوا دیدار و گفتگو کرد.
 تصفیه خانه فاضلاب شهرستان پیشوا آماده بهره برداری است

به گزارش ندای وارنا، مهندس علیرضا کارگری در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: تصفیه‌خانه فاضلاب پیشوا که از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی وزارت نیرو می‌باشد با پیگیری و تلاش بی‌وقفه تمامی عوامل اجرایی علی‌رغم محدودیت‌های شدید مالی درنیمه دوم سال ۹۳ آغاز ودرمدت قرارداد به پایان رسیده و آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

مدیرعامل آبفای جنوب شرقی استان تهران بابیان این‌که اجرای طرح فاضلاب شهری و ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب از اولویت‌های اساسی شرکت آبفا است، خاطرنشان کرد: با توجه به بروز و استمرار پدیده خشک‌سالی و محدودیت منابع آبی، اجرای طرح فاضلاب شهری و ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب در راستای اجرای طرح بزرگ تعادل بخشی سفره‌های آب زیرزمینی برای مدیریت آبخوان دشت تشنه ورامین است که این مهم ((بازچرخانی آب)) در شهرستان پیشوا تحقق می‌یابد.

مهندس کارگری در ادامه افزود: اعتبار این طرح از محل درآمد عمومی دولت به‌ویژه از محل اعتبارات عمرانی و استانی و درآمد جاری شرکت تأمین‌شد و برای طرح فاضلاب پیشوا شامل ۷۰ کیلومتر خطوط جمع‌آوری اصلی و فرعی و خط انتقال از قطر ۲۰۰ تا ۱۲۰۰ میلی‌متر و ۶۱۰۰ آحاد انشعاب و یک تصفیه‌خانه با ظرفیت ۱۱۰۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز می‌باشد.

مدیرعامل آبفای جنوب شرقی در پایان از حمایت و مساعدت مسئولین و مشارکت شهروندان پیشوا در اجرای تمامی مراحل طرح زیست‌محیطی فاضلاب شهری شامل خطوط انتقال، پیش‌فروش انشعاب و ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب قدردانی نمود.

فرماندار شهرستان پیشوا در این جلسه اقدامات و عملکرد شرکت آبفای جنوب شرقی را در جهت طراحی و راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب بی‌نظیر برشمرد و افزود: تمامی مراحل ساخت این طرح اقتصاد مقاومتی با برنامه‌ریزی و مدیریت خوب عوامل اجرایی باوجود محدودیت مالی و عدم نقدینگی از برنامه زمان‌بندی‌شده جلوتر بود و به حمدالله شاهد اتمام این پروژه هستیم.

کد مطلب: 1575
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری