فرماندار پیشوا:
تعامل دستگاه اجرایی و قضایی در شهرستان پیشوا بسیار مناسب است
تاریخ انتشار : تیر ۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۲ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا گفت: تعامل دستگاه اجرایی و قضایی در شهرستان پیشوا بسیار مناسب است
 تعامل دستگاه اجرایی و قضایی در شهرستان پیشوا بسیار مناسب است

به گزارش ندای وارنا؛  حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در دیدار با رئیس دادگستری اظهار کرد: مجموعه قضایی در دو سال گذشته منشاء تحولات زیادی در شهرستان پیشوا بود و علاوه بر تظلم‌خواهی و رسیدگی به دعاوی مردم،همراهی و همکاری بسیار خوبی با دستگاه‌های اجرایی داشت که ثمرات آن هم هویدا شده و مردم از آن بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود:روحیه خدمت‌گزاری و شناخت و اشرافیت بر مشکلات شهرستان و راهکارهای قانونی و اداری جهت رفع آنها از ویژگی‌های بازر دستگاه قضایی در پیشوا است و همین رویکرد باید در سایر دستگاه‌ها در تمامی سطوح ایجاد شود و همگان خود را در مسیر خدمت‌گزاری قرار دهند.

فرماندار پیشوا تصریح کرد:همه نهادها باید در کنار هم قرار گرفته و به جای تقابل به یک وفاق و همدلی و نگاه مشترک دست یابند و با تعامل سازنده و هم‌افزایی زمینه توسعه شهرستان را فراهم کنند.

وی ادامه داد: اجرای خط انتقال سد ماملو به پیشوا یک نمونه از حضور مجموعه قضائی در کنار سایر دستگاه‌ها و وحدت نظر و عمل در شهرستان است که انتظار می رود همه به همین شکل حرکت نماییم.

عباسی گفت: فرصت خدمت‌ گذراست و این اقدامات مثبت و عمیق هستند که ماندگار می شوند لذا باید از این فرصت برای حل مشکلات استفاده کرده و با عبور از آنها در جهت افزایش رفاه مردم گام برداریم.

کد مطلب: 9156
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری