منتخب مردم ورامین در مجلس یازدهم:
تعامل شبکه بانکی و نظام مالیاتی با بخش تولید راهگشای جهش تولید است
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۵ ب.ظ
 
نماینده منتخب مردم ورامین، قرچک و پیشوا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: نقش شبکه بانکی و نظام مالیات و بیمه‌ای کشور در جهت تسهیل شرایط و تعامل با بخش تولید می‌تواند راهگشای مهّمی در راستای تحقق جهش تولید باشد.
 تعامل شبکه بانکی و نظام مالیاتی با بخش تولید راهگشای جهش تولید است

به گزارش ندای وارنا؛ حسین نوش‌آبادی گفت:با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ با عنوان «جهش تولید» توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: تأکیدات رهبری مبنی بر اینکه «جوری عمل کنید که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به ‌وجود آید» وظیفه همه مسئولان کشور را سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه جهش تولید نیازمند عزم ملی، تعامل و هماهنگی فراگیر است تصریح کرد: بدیهی است که جهش تولید جز با جهش کار و تلاش فردی و جمعی که باید در سطح جامعه ایجاد ‌شود، رُخ نمی‌دهد.

منتخب مردم ورامین، قرچک و پیشوا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر اعم از دولت، مجلس، قوه قضائیه و رسانه‌ها بسترها و مشوق‌های مناسب برای بسط و گسترش فرهنگ کار و تلاش را فراهم کرده و پرکاری و تلاش مضاعف را در سطح جامعه به عنوان یک ارزش در بین آحاد مردم ترویج دهند.

نوش‌آبادی سپس با تأکید بر بکارگیری همّت و تلاش به دور از هرگونه سیاست‌زدگی در این مسیر بیان کرد: شایسته است در سال جدید، با همّتی مضاعف و تعاملی جدی و به دور از هرگونه سیاست‌زدگی، بین همه بخش‌های اقتصادی و نهاد‌های قانون‌گذار کشور، رفع این چالش اساسی در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین با تأکید بر نقش شبکه بانکی و نظام مالیاتی در تحقق جهش تولید گفت: در این میان نقش شبکه بانکی کشور و نظام مالیات و بیمه‌ای برای تسهیل شرایط و هماهنگی و تعامل با بخش تولید، می‌تواند راهگشای مهّمی باشد.

منتخب مردم ورامین، قرچک و پیشوا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به ضرورت تشکیل شبکه راهبری جهت گردآوری اطلاعات کلیه تولید‌کنندگان خاطرنشان کرد: لزوم تشکیل یک شبکه راهبری برای گردآوری اطلاعات کلیه تولیدکنندگان کشور به منظور بهره‌گیری از نظرات، ایده‌ها و ایجاد بستری تعاملی میان آن‌ها و سایر افراد متقاضی و علاقمند، با پیگیری و حمایت وزارتخانه مربوطه ضروری به نظر می‌رسد.

کد مطلب: 7782
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری