تعاونی عشایری در پیشوا راه‌اندازی می‌شود
تاریخ انتشار : مهر ۳۰, ۱۳۹۷ ۸:۳۴ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به لزوم ایجاد تشکیلات مستقل برای عشایر این شهرستان گفت: تعاونی عشایری با هدف بهبود ساختار تشکیلات این قشر در پیشوا راه‌اندازی می‌شود.
 تعاونی عشایری در پیشوا راه‌اندازی می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛حسن عباسی امروز در جلسه شورای عشایری شهرستان پیشوا با اشاره به استقلال ساز و کار امور عشایری این شهرستان اظهار داشت: عشایر شهرستان پیشوا با وجود نقش مهمی که در تأمین گوشت و فرآورده‌های دامی استان تهران برعهده دارند ولی متأسفانه به دلایلی تاکنون نتوانسته‌اند از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده برخوردار شوند.

وی بیان کرد: پیگیری‌های لازم برای بهره‌مندی عشایر پیشوا از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده از سوی اداره کل عشایری و استانداری تهران صورت گرفته تا بتوان بخشی از انتظارات عشایر را جامه عمل بپوشانیم.

فرماندار شهرستان پیشوا افزود: با توجه به جمعیت عشایر در شهرستان پیشوا اما تاکنون تشکیلات مستقلی برای آن در پیشوا راه‌اندازی نشده است که باید ضمن راه‌اندازی تعاونی عشایری به دنبال بهبود ساختار تشکیلات عشایر در پیشوا باشیم.

عباسی با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگ عشایری عنوان کرد: این جشنواره همزمان با چهلمین فجر انقلاب اسلامی به منظور معرفی دستاورها و تولیدات کشاورزان و عشایر و متناسب با شأن و شئون این قشر پرتلاش در شهرستان پیشوا برگزار می‌شود.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

کد مطلب: 4830
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری