تعریض بزرگراه امام رضا(ع)، گره کور ترافیکی شریف آباد را باز می کند
تاریخ انتشار : آبان ۲۲, ۱۴۰۲ ۷:۰۱ ب.ظ
 
شهردار شریف آباد پاکدشت گفت: با تکمیل طرح تعریض بزرگراه امام رضا(ع) در محدوده شهر شریف آباد شهرستان پاکدشت، گره کور ترافیکی این بخش از این محور ترانزیتی باز می‌شود.
 تعریض بزرگراه امام رضا(ع)، گره کور ترافیکی شریف آباد را باز می کند

به گزارش ندای وارنا؛ حسن الماسی مفیدی روز دوشنبه اظهار داشت: بخشی از محور مهم ترانزیتی شرق کشور موسوم به امام رضا (ع) از شهرستان پاکدشت و بخش شریف‌آباد عبور می‌کند و توجه به امنیت، اصلاح هندسی و ترافیک این محور، نقش به سزایی در امنیت تردد خودروهای عبوری به سمت شهرک‌های صنعتی و استان‌های شرقی کشور ایفا می‌کند.

تعریض بزرگراه امام رضا(ع)، گره کور ترافیکی شریف آباد را باز می کند

وی اظهار داشت: تردد روزانه هزاران دستگاه خودروی سبک و سنگین از این محور مهم، همواره موجب بروز ترافیک‌های شدید در ساعات مختلف شبانه روز می‌شود از این رو، اجرای هر گونه طرح اصلاحی در این محور مهم باعث می‌شود تا از حجم ترافیک کاسته شده و تردد خودروها با سهولت بیشتری همراه شود.

تعریض بزرگراه امام رضا(ع)، گره کور ترافیکی شریف آباد را باز می کند

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت رفع گره ترافیکی محور امام رضا(ع) در حوزه شهر شریف آباد، اجرای طرح تعریض این محور در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت تا با تکمیل آن، تردد با سهولت بیشتری همراه شده و امنیت مسافران و خودروهای عبوری تأمین شود.

الماسی تصریح کرد: بر اساس طراحی صورت گرفت و با تأمین اعتبار صورت گرفته، عملیات تعریض ۱۸۰ متر از محور امام رضا(ع) که در حوزه شهرداری شریف آباد واقع شده از مدتی قبل شروع و هم اکنون ۹۰ درصد از عملیات اجرایی آن تکمیل و به زودی این طرح زیر بار ترافیک می‌رود.

بیش از ۳۵ کیلومتر از محور ترانزیتی شرق کشور موسوم به امام رضا(ع) از شهرستان پاکدشت و بخش شریف آباد عبور می کند که به دلیل واقع شدن ۴ شهرک صنعتی فعال و تردد روزانه هزاران دستگاه خودروی سبک و سنگین، در ساعات اولیه و پایانی روز، ترافیک شدید در این محور ایجاد می شود.

پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف آباد و با بیش از ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 14719
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری