معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران:
تعمیر آسفالت جاده تهران ورامین با اعتبار ۲۴ میلیارد در حال انجام است
تاریخ انتشار : تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۴۲ ب.ظ
 
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: پروژه «لکه گیری و روکش آسفالت لایه نازک» جاده تهران ورامین از ری به سمت ورامین در حال انجام است و پس از تأمین اعتبار، از ورامین به سمت ری نیز انجام و تا قبل از فصل سرما به اتمام خواهد رسید.
 تعمیر آسفالت جاده تهران ورامین با اعتبار ۲۴ میلیارد در حال انجام است

به گزارش ندای وارنا؛  عادل مصدقی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در شهرری در خصوص سوژه ثبت شده مخاطبان با عنوان (آسفالت جاده تهران ورامین را ترمیم کنید)، اظهار کرد: باتوجه به از بین رفتن روکش آسفالت در بخش‌هایی از جاده تهران ورامین، پروژه تعمیر این جاده برون شهری از ماه‌های پایانی سال ۹۸ آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه در لاین تهران به سمت ورامین در حال انجام است، افزود: از محدوده جاده نظامی شهرستان ری تا دروازه قرآن و پلیس راه قرچک لکه گیری صورت گرفته و سپس یک لایه نازک روکش آسفالت انجام می‌شود.

معاون راهداری استان تهران اعتبار این پروژه را ۱۲ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پس از شروع عملیات به دلیل شیوع کرونا و برخی محدودیت‌ها، روند پروژه با کندی صورت گرفت اما از اردیبهشت ماه عملیات از سر گرفته شده و با سرعت در حال انجام است.

مصدقی تصریح کرد: ۱۰هزار تن انجام شده است و تاکنون بیش از ۹۰هزار مترمربع از سطح این جاده لکه گیری شده است.

وی ادامه داد: پس از اتمام پروژه در لاین رفت، مناقصه برای لاین برگشت یعنی جاده ورامین به سمت تهران انجام خواهد شد که در این پروژه نیز ابتدا لکه گیری و سپس آسفالت لایه نازک روکش می‌شود.

معاون راهداری استان تهران ابراز کرد: برای لاین ورامین تهران نیز حدود ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است که پیگیر تأمین آن از محل منابع ملی و استانی هستیم تا پس از آن مناقصه را برگزار و پیمانکار انتخاب شود.

مصدقی در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از جاده پس از تعمیرات انجام شده زیر ترافیک رفته است و پیش‌بینی می‌کنیم قبل از فرارسیدن فصل سرما آسفالت نهایی نیز انجام شود و پروژه را به سرانجام برسانیم.

کد مطلب: 9652
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری