تغییر و تحول سازمانی در شهرداری پیشوا
تاریخ انتشار : تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب.ظ
 
طی احکامی از سوی شهردار پیشوا مسئول کنترل ساختمانی و جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز و مسئول انضباط شهری و آرامستان بهشت ابراهیم این شهرستان انتخاب شدند.
 تغییر و تحول سازمانی در شهرداری پیشوا

به گزارش ندای وارنا؛ طی احکامی جداگانه از سوی غلامرضا حبیبی شهردار پیشوا عبدالرضا ستوده به عنوان مسئول کنترل ساختمانی و جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز، حسین مهرپور به عنوان مسئول انضباط شهری و رفع سد معبر، حسین مغاری به عنوان مسئول امور آرامستان بهشت ابراهیم انتخاب شدند.

این مراسم با حضور سیدمرتضی طباطبایی عضو شورای اسلامی شهر، سیدعباس طباطبایی معاون اداری ومالی، سید رسول رمضانی وفا معاون شهرسازی و محمد رضا انصاری معاون خدمات شهر شهرداری پیشوا برگزار شد.

سیدعباس طباطبایی معاون اداری ومالی شهرداری در این مراسم ضمن ابلاغ ومعرفی سرپرست واحدهای جدید شهرداری با اهدای لوح تقدیر از زحمات محمود قاسمی مسئول سابق آرامستان تجلیل به عمل آورد.

طباطبایی معاون اداری مالی شهرداری در این مراسم تکریم ارباب رجوع را مهمترین واصلی ترین وظیفه پرسنل شهرداری دانست و گفت: اخلاق مداری و حفظ اخلاق اداری مطلوب یک امر ضروری در راستای اهداف خدمت گذاری صادقانه شهرداری به شهروندان است و این مهم بایستی همیشه و در همه حال رعایت گردد.

کد مطلب: 9539
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری