خبری خوش برای مردم باقرشهر
تقاطع غیرهم‌سطح باقرشهر نیمه دوم امسال افتتاح می‌شود
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۰ ق.ظ
 
تقاطع غیرهم‌سطح باقرشهر با پیگیری‌های مستمر شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر در نیمه دوم سال 95 افتتاح می‌شود
 تقاطع غیرهم‌سطح باقرشهر نیمه دوم امسال افتتاح می‌شود

به گزارش  ندای وارنا به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر، عیسی شریفی قائم مقام امور مناطق، جاوید معاون فنی عمرانی و هاشمی تشکری معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در باقرشهر حضور یافته و از نزدیک در جریان روند اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح باقرشهر قرار گرفتند و کارشناسی و بررسی‌های لازم را در ارتباط با این پروژه اعمال کردند.

گفتنی است، در این بازدید کارگاهی که با حضور تعدادی از مدیران شهرداری تهران و شهرداران مناطق ۱۹ و باقرشهر و معاونان مربوطه برگزار شد، مقرر گردید که تمام معارضان ملکی و تاسیساتی توسط شهرداری تهران رفع و پروژه به‌طور کامل در الویت اول مدیریت شهری تهران قرار گرفته و سی‌ام آذر ماه سال جاری به اتمام برسد.

سعید استاد فرج، شهردار باقرشهر از آنجایی که این پروژه را یک پروژه ملی و عام المنفعه در راستای احقاق حقوق شهروندان باقرشهر می‌دانست که به دلیل عدم همراهی و مصالحه برخی معارضان سبب طولانی شدن بهره‌برداری از این پروژه شده بود، در همین راستا جلسات متعددی با مجموعه‌های مرتبط در خصوص این پروژه تدارک دید تا پس از تملک اراضی واقع شده در این پروژه، اجرای این طرح توسط شهرداری تهران صورت گیرد و پروژه تقاطع غیرهم‌سطح باقرشهر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

خوشبختانه با پیگیری ۲٫۵ ساله شهردار و شورای اسلامی باقرشهر در حذف تعهد مالی سنگین و رفع معارضان تملک اراضی برنامه‌ریزی‌های قبلی صورت گرفته و در نتیجه پروژه به ثمر نشست.

با توجه به این‌که شهرداری باقرشهر تا کنون حدود ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار صرف این پروژه کرده است، برای پیشرفت این پروژه نیازمند همراهی و همیاری شهرداری تهران بود، که بر اساس پیگیری‌های مستمر، تعهدات چندین میلیارد تومانی بر عهده شهرداری تهران قرار گرفت که این امر مهم و اساسی رضایت و خرسندی شهروندان باقرشهری را به‌همراه می‌آورد.

به گزارش جوان، در ادامه این بازدید کارگاهی، نشستی با همه مدیران مسئول و با حضور معاونان و قائم مقام شهردار تهران و شهرداران مناطق ۱۸، ۱۹، ۲۰ و باقرشهر برگزار شد که در این جلسه تعهدات اشاره شده در بازدید کارگاهی به تصمیم نهایی رسید و به این ترتیب ان‌شاءالله تا پایان سال ۹۵ کار بهره‌برداری از پل و یوترن سه‌راه باقرشهر به ثمر می‌رسد.

طرح احداث تقاطع غیر‌همسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم علاوه بر یک پل روگذر جنوب به غرب شامل یک زیرگذر غرب به شرق و دو دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است و با بهره‌برداری از این پروژه علاوه بر تسهیل ترافیک برون ‌شهری، ترافیک درون‌ شهری ساکنان به‌ویژه در روزهای آخر هفته و منتهی به بهشت زهرا (س) کاهش می‌یابد و شهروندان با آرامش خاطر بیشتری می‌توانند عبور و مرور کنند.

کد مطلب: 569
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری