در سالروز تاسیس پایگاه علمی بنی فاطمه سلام الله علیها برگزار شد
تقدیر از اساتید و برگزیدگان پایگاه علمی بنی فاطمه (س) شهرستان پیشوا
تاریخ انتشار : شهریور ۱۹, ۱۳۹۷ ۷:۴۳ ب.ظ
 
در سالروز تاسیس پایگاه علمی بنی فاطمه سلام الله علیها از تعدادی از اساتید و دانش آموزان و دانشجویان برگزیده این پایگاه با حضور مهندس حفیظی مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان تهران تقدیر به عمل آمد
 تقدیر از اساتید و برگزیدگان پایگاه علمی بنی فاطمه (س) شهرستان پیشوا

به گزارش ندای وارنا؛پایگاه علمی بنی فاطمه سلام الله علیها یک سال است که در زمینه های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در شهرستان پیشوا فعالیت میکند و تا به حال افتخارات فراوانی را کسب کرده و توانسته تعداد بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان نخبه و ممتاز را جذب و پرورش دهد. این پایگاه به عنوان پایگاه علمی برتر در سطح کشور نیز انتخاب شده است.

  در سالروز تاسیس پایگاه علمی بنی فاطمه سلام الله علیها از تعدادی از اساتید و دانش آموزان و دانشجویان برگزیده این پایگاه با حضور حفیظی رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان تهران تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای جلسه خانم دکتر مرادی مسئول پایگاه علمی گزارشی از برنامه ها و فعالیت های پایگاه را بیان نمودند.

در ادامه جلسه مهندس حفیظی رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان تهران با اشاره به انواع حربه های دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون و پیشرفت های گوناگون ایران اسلامی در سایه نصرت الهی و ایستادگی ملت، به تشریح ابعاد مختلف مشکلات پیش رو و جنگ اقتصادی دشمنان پرداخت.

وی خاطر نشان کرد در عرصه جنگ کنونی نخبگان علمی و این مجموعه های علمی و جهادی می توانند نقش مهمی در ایجاد اقتدار پایدار و عبور کشور از چالش ها داشته باشند.

هادی حفیظی رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان تهران

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان تهران در پایان از زحمات مسئولین و اعضای پایگاه علمی بنی فاطمه سلام الله علیها تقدیر و قدردانی کرد و به تعدادی از برگزیدگان و فعالین پایگاه هدیه و لوح تقدیر اعطا شد.

در ادامه این برنامه بخش بازی و ریاضی این پایگاه علمی مخصوص دانش آموزان مقطع متوسطه افتتاح شد.

منبع : علم وفناوری

انتهای پیام/

کد مطلب: 3664
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری