مدیر کل زندان‌های استان تهران:
تقدیر مدیرکل زندان‌های استان تهران از مدیر ندامتگاه ورامین
تاریخ انتشار : مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ب.ظ
 
مدیر کل زندان‌های استان تهران ضمن حضور در ندامتگاه ورامین و بازدید از پروژه‌های عمرانی جدید این مرکز گفت: محیط مناسب و طراحی شایسته می‌تواند روند رشد، اصلاح و تربیت و نیز شکوفایی ظرفیت‌ها و استعدادها را فراهم کند.
 تقدیر مدیرکل زندان‌های استان تهران از مدیر ندامتگاه ورامین

به گزارش ندای وارنا؛  «سیدحشمت‌الله حیات الغیب» در جلسه ای که با حضور علی اسمعیلی معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران، مدیر و مسئولین ندامتگاه تشکیل شد، بیان کرد: زندان بخش مهمی از جامعه است و سعی گردیده افرادی که در این جامعه خاص زندگی می کنند، طی فرآیندها و برنامه‌های روانشناسانه‌ای که تدوین گردیده، با روح و جسمی سالم به جامعه اصلی برگردند.

مدیر کل زندان‌های استان تهران ادامه داد: از آن جا که محیط مناسب و طراحی شایسته می تواند روند رشد، اصلاح و تربیت و نیز شکوفایی ظرفیت‌ها و استعدادها را فراهم و فرآیند تغییر و اصلاح رفتار را ارتقاء بخشیده، از سوی دیگر ایجاد تغییرات مثبت در طراحی محیط فیزیکی به ویژه اگر همراه با به کارگیری ایمنی، هنر، زیبایی و توجه به نیازهای زندانیان باشد، اثری شگرفی در روحیه و شادابی و سلامت روان و رفتار آنان دارد.

وی تحولات انجام شده اخیر عمرانی، رفاهی، بهداشتی، فرهنگی و تربیتی زندان‌های استان تهران مرهون برنامه ریزی دقیق و تلاش‌های شبانه روزی مدیران و کارکنان دانست و اظهار امیدواری کرد این روند رو به رشد با حمایت های ریاست سازمان زندانهای کشور با قوت و قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.

حیات الغیب همچنین تأکید کرد: این تغییرات اساسی در حوزه‌های مختلف و نیز زیباسازی اماکن، قطعا موجب آرامش خاطر مددجویان و تکریم خانواده‌های آنان خواهد شد.

حیات الغیب تصریح  کرد: در سال جهش تولید و با تلاش‌های جهادگونه و بسیجی وار پرسنل شاغل در زندان‌ها که سربازانی گمنام هستند، مسیر رو به رشد و تعالی در سطح زندان‌های استان تهران ملموس بوده است، از زحمات یکایک زحمتکشان عرصه اصلاح و تربیت تشکر می نمایم.

مدیر کل زندان‌های استان تهران در بدو ورود از اماکن مختلف از جمله اندرزگاه‌ها، واحد فرهنگی، مجتمع سالن‌های ملاقات جدیدالاحداث، آشپزخانه، نانوایی هواخوری جدید، سالن چندمنظوره انتظار، مددکاری و میز خدمت بازدید کرد و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز را بسیار خوب برشمرد.

در انتهای این جلسه مدیر کل زندان‌های استان تهران با اهداء لوح سپاس از زحمات صید مراد نصیریان مدیر ندامتگاه ورامین که در فاصله زمانی هشت ماه از شروع خدمت در این مرکز و ایجاد تغییرات و تحولات اساسی گردیده بود، تقدیر کرد و خدمات وی و مجموعه کارکنان را جهادی و شایسته تقدیر دانست.

کد مطلب: 9975
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری