فرماندار پیشوا:
تقویت و تداوم امنیت مستلزم مشارکت مردم است
تاریخ انتشار : خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۸ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه مسئولیت اصلی ایجاد امنیت بر عهده دولت و نهادهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی است، گفت: مشارکت همه دستگاه‌ها و به ویژه برخورداری از پشتوانه مردمی در تقویت و تداوم امنیت موثر و دخیل است.
 تقویت و تداوم امنیت مستلزم مشارکت مردم است

به گزارش ندای وارنا؛ حسین عباسی در جمع مدیران اطهار کرد: همه مسئولان در جهت افزایش رفاه و کیفیت زندگی مردم شهرستان تلاش می‌کنند که شرط لازم برای تحقق این اهداف و سیاست‌ها در همه زمینه‌ها امنیت است.

وی افزود: امنیت یک محصول اجتماعی است که در تمامی زوایای زندگی مردم نقش‌آفرین بوده و امروز به پشتوانه نظام و در صحنه بودن مردم سطح بالایی از امنیت در کشور حکم فرماست.

فرماندار شهرستان پیشوا بیان داشت: دولت و نهادهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی متولی اصلی ایجاد امنیت هستند ولی مشارکت همه دستگاه‌ها و به ویژه برخورداری از پشتوانه مردمی در تقویت و تداوم آن موثر و دخیل است.

عباسی گفت: در مقاطع مختلف عده‌ای به دنبال برهم زدن نظم و امنیت شهرستان پیشوا به عنوان پنجمین شهر مذهبی مهم کشور بودند که با تلاش و فعالیت هماهنگ و منسجم نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی خنثی و آرامش و امنیت مردم در سطح مطلوبی تامین شد.

کد مطلب: 8493
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری