معاون فرماندار قرچک:
تمهیدات شورای پدافند غیرعامل در دستگاه‌های قرچک لحاظ شود
تاریخ انتشار : مهر ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۱ ب.ظ
 
معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان قرچک گفت: تمهیدات شورای پدافند غیرعامل در طول سال در فعالیت‌ دستگاه‌ها و ارگان‌های این شهرستان لحاظ شود.
 تمهیدات شورای پدافند غیرعامل در دستگاه‌های قرچک لحاظ شود

به گزارش ندای وارنا به نقل از فارس، علیرضا جعفری ظهر چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶ در جلسه شورای فرعی پدافند غیرعامل شهرستان قرچک با اشاره به اهمیت موضوع پدافند و ضرورت کاربست دستورالعمل‌های این حوزه اظهار کرد: لازم است فرهنگ‌سازی در این حوزه انجام گیرد و مفهوم پدافند به نسل‌های آینده‌ساز کشور شناسانده شود و این کار از طریق آموزش و تدوین برنامه‌های مناسب در آموزش و پرورش امکان‌پذیر است.

وی گفت: پدافند غیرعامل در همه حوزه‌های زندگی اجتماعی مورد توجه است و شرایط امروز اقتضا می‌کند تا برای حفاظت از ارزش‌ها و هنجارها، چارچوب‌های پدافند را در حوزه فضای مجازی به کار بسته تا از آسیب‌پذیری محفوظ بمانیم.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به در پیش بودن هفته نکوداشت پدافند غیرعامل تأکید کرد: اقدامات و تمهیدات شورای پدافند غیرعامل باید در تمام طول سال و همه ابعاد فعالیت‌های دستگاه‌ها و ارگان‌ها لحاظ شود و در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل اهتمام مضاعف و برنامه‌ریزی جدی با هماهنگی اعضای شورا برای تقویت ارکان و پایه پدافندی شهرستان قرچک صورت گیرد.

جعفری با تأکید بر لزوم تدوین طرح‌ها و سناریوهای منطبق بر دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل برای برگزاری مانورها، بر مشارکت همه دستگاه‌ها در برنامه‌های هفته نکوداشت پدافند غیرعامل تأکید کرد.

جلسه شورای فرعی پدافند غیرعامل شهرستان قرچک به ریاست علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرماندار و با حضور دیگر اعضای این شورا در فرمانداری برگزار شد و اعضای حاضر در جلسه گزارشی از اقدامات خود در زمینه پدافند غیرعامل ارائه دادند.

کد مطلب: 2345
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری