شهردار منطقه 20 تهران خبر داد
تمهیدات منطقه ۲۰ برای توسعه خط ۶ متروی تهران
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۳ ق.ظ
 
شهردار منطقه 20 تهران از آمادگی مدیریت شهری برای تحویل فضاهای جانمایی شده برای احداث ایستگاه‌های جدید خط 6 مترو در این منطقه جنوبی خبر داد.
 تمهیدات منطقه ۲۰ برای توسعه خط ۶ متروی تهران

به گزارش ندای وارنا  ، سید احمد صفوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب تهران در سالن جلسات شهرداری منطقه ۲۰، از آمادگی مدیریت شهری برای تحویل فضاهای جانمایی شده برای احداث ایستگاه‌های جدید خط ۶ مترو در این منطقه جنوبی خبر داد.

وی با بیان این خبر گفت: به‌منظور اتصال خط ۶ مترو به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، احداث چهار ایستگاه جدید در دستور کار شرکت مترو قرار دارد که بر اساس جانمایی‌های انجام شده، فضاهای مورد نیاز برای تجهیز کارگاه و آغاز عملیات عمرانی آماده تحویل است.

شهردار منطقه ۲۰ بر رعایت آسایش، ایمنی تردد و رفاه حال شهروندان ساکن در محیط پیرامونی این محل‌ها تاکید کرد و افزود: صفائیه، ابن بابویه، میدان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و ضلع جنوب حرم از مکان‌های پیش‌بینی شده برای ایستگاه‌های جدید مترو خط ۶ در این منطقه جنوبی است.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر خط ۶ مترو از دولت‌آباد به سمت شمال غرب تهران در حال احداث است، گفت: با توسعه این خط مترو به ضلع جنوب حرم، دسترسی شهروندان به بخش شرقی شهرری و حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) تسهیل می‌شود.

شهردار منطقه ۲۰ یادآور شد: با توجه به این‌که حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) همزمان با مناسبت‌های ملی مذهبی پذیرای خیل عظیمی از شهروندان است و به‌منظور افزایش رضایت‌مندی زائران، افزایش مدهای حمل و نقل عمومی پیرامون این مکان شریف، همواره از اولویت‌های مدیریت شهری بوده است.

کد مطلب: 571
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری