تنها راه خنثی کردن نقشه های دشمن، اتحاد بر محور ولایت الهی است
تاریخ انتشار : آذر ۳۰, ۱۳۹۷ ۹:۵۱ ب.ظ
 
امام جمعه شهرستان قرچک گفت: بی تقوایی در بدنه نظام و دولت بسیار خطرناک است ،چاشنی کار دشمن ، تفرقه و اختلاف است .راه مقابله با دشمن و تنها راه خنثی کردن نقشه های دشمن ، اتحاد بر محور ولایت الهی است.
 تنها راه خنثی کردن نقشه های دشمن، اتحاد بر محور ولایت الهی است

به گزارش ندای وارنا؛حجت الاسلام و المسلمین حجت اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های  نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: فتنه های رنگارنگ و جدیدی برگرفته از فتنه اصلی و ریشه ای صدر اسلام و دوران ائمه (ع) است، فتنه چهره و رنگ عوض می کند، مسیر را تغییر می دهند و بزرگترین وظیفه ما امروز شناخت عوامل ، عناصر انحراف و نقشه های دشمن  بدست خودی های خود فروخته است .

وی گفت:  تلاش دشمن این است که حقیقت و باطن نهضت و نظام ما را از ما بگیرد، دشمن مخالف اقتصاد، مدیریت و فرهنگ اسلامی است لذا اسلامیت را هدف گرفته اند .

اسماعیلی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب، بیان کرد: مردم در نهم دی ماه سال ۸۸ ثابت کردند خواهان حرکت در سایه دین و تحقق وعده های الهی بوده است ودر همه عرصه ها و مواقع خاص ،هرگاه مردم ،با بصیرت و شجاعت و ایمان راسخ وارد میدان شدند ،پیروز و آن معجزه گری که همه مردم را بسیج کرده و به صحنه می آورد ،ایمان قلبی و دینی مردم است.

وی تاکید کرد: بد خواهان سه دهه علیه این انقلاب و این مردم هر کاری  توانستند کردند،با همه ظرفیت ها وارد میدان شدند،اگر می توانستند ( آمریکا و انگلیس و صهیونیست ها) نیرو وارد خیابانهای تهران کنند ،انجام می دادند.تنها کاری کردن ،از آشوبگران و اختشاشگران و منافقین ،حمایت کردند و آنها را ملت ایران نامیدند .

امام جمعه قرچک تصریح کرد: حرکت فتنه گران و هم صدایی آنها با دشمنان ، بزرگترین خیانت و جنایت محسوب می شود ولی فرصتی شد که فصل تازه ای در بصیرت ملت ایران گشوده شود .مسئولین عزیز قوای مختلف بویژه دولت ومجلس ،امروز تقوای سیاسی از هر زمان دیگر واجب تر است.

وی افزود: بی تقوایی در بدنه نظام و دولت بسیار خطرناک است ،چاشنی کار دشمن ، تفرقه و اختلاف است .راه مقابله با دشمن و تنها راه خنثی کردن نقشه های دشمن ، اتحاد بر محور ولایت الهی است.

اسماعیلی گفت:  یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی  که مایه خیر و برکت و رونق انقلاب شد و انقلاب را تا به امروز حفظ کرد ، نعمت بزرگ ولایت فقیه بوده است ، ارزش و اهمیت و عظمت این نعمت را همه دشمنان ما اعتراف کردند و بر همه ما هم ثابت شده است ، همه قوا و همه مردم وجه اشتراک و نظریات مختلف سیاستمداران اروپایی، آمریکایی، آسیایی و آفریقایی در روزهای اخیر نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر نظریه ولایت فقیه ، ایران را به مستقل ترین کشور جهان تبدیل کرد.

وی تاکید کرد: در طول ۴۰ سال گذشته نشان داد که فقط ولایت فقیه ضامن حاکمیت مردم بوده و مدیریت ولایت فقیه ، ایران را در بحرانی ترین وضعیت منطقه ، امن ترین کشور کرد و امروز نوع ارتباط عمیق ولی فقیه زمان و مردم ایران را در هیچ کجای دنیا نمی توان مشاهده کرد، بزرگترین عبرت برای این است که ما در همه زمینه ها تابع ولایت باشیم ، همه بدبختی ها و عقب مانگیها و مشکلات اقتصادی ما و فرهنگی ما ، تاوان گوش نکردن به ولی بوده است.

امام جمعه قرچک بیان کرد: از آغازین روز پیاده کردن نقشه و ترفند و حیله دشمن که از مذاکرات هسته ای شروع شد باید محکم پای فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری می ایستادیم ، دولت و مجلس اگر گام بگام با رهبر معظم جلو می رفتند ، اما و اگر نمی گفتند امروز وضع ما این نبود ، خیلی بهتر بود.

منبع :مهر

انتهای پیم/

کد مطلب: 6354
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری