طرح اولیه جشنواره علمی، فرهنگی و ورزشی ری تا ۲ ماه آینده ارائه می‌شود
تاریخ انتشار : مرداد ۳۰, ۱۳۹۷ ۶:۲۰ ب.ظ
 
عضو شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جشنواره علمی، فرهنگی و ورزشی شهرستان ری گفت: طرح اولیه این جشنواره تا ۲ ماه آینده ارائه می‌شود.
 طرح اولیه جشنواره علمی، فرهنگی و ورزشی ری تا ۲ ماه آینده ارائه می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛حسن خلیل‌آبادی شامگاه دوشنبه در هجدهمین جلسه رسمی شورای شهر شهرستان ری با اشاره به وظایف شورا در برگزاری جشنواره فرهنگی علمی، فرهنگی و ورزشی ری اظهار داشت: وظیفه شورای شهرستان ارائه طرح و برنامه است و شورای شهرستان قصد دخالت در کارهای اجرایی برگزاری جشنواره علمی، فرهنگی و ورزشی شهرستان ری را ندارد و تنها به بررسی ایده‌های آن را می‌پردازد.

وی با بیان اینکه شورای شهرستان در صدد ارائه طرح برای جذب مشارکت ادارات و ارگان‌های شهرستان ری است تصریح کرد: تلاش داریم که طرح و برنامه پیشنهادی را برای این اقدام به مرحله اجرا برسانیم و در این راستا برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره از همه دستگاه‌های شهرستان دعوت به مشارکت می‌کنیم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تصمیم اعضای شورای شهرستان در انتخاب روزی به‌ عنوان روز “ری” افزود: تشکیل کمیته‌ای جهت برگزاری جشنواره به ‌عنوان متولی برگزاری جهت تجلیل از بزرگان و توانمندان منطقه ری بسیار قابل‌ توجه است این جشنواره کمک شایان توجهی به رشد توانایی‌ها و ارزش‌های این شهرستان می‌کند.

خلیل‌آبادی سپس با تأکید بر اینکه ری تنها جایگاهی برای صنایع آلاینده و مشکلات شهر تهران نیست بلکه پتانسیل‌های بسیاری نیز دارد بیان کرد: باید شعار محوری که در برگیرنده پتانسیل شهرستان ری باشد تعیین شود و مسئولان فرمانداری، بخشداری، اداره ارشاد، اداره ورزش و جوانان، روسای آموزش‌ و پرورش، شهرداری‌های منطقه و نمایندگان شوراهای شهرستان موظف شوند که نماینده در کمیته اجرایی جشنواره داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح اولیه جشنواره تا پایان مهرماه تهیه می‌شود و در هر جلسه شورای شهرستان باید گزارشی از فعالیت کمیته ارائه شد.

منبع تسنیم

انتهای پیام/

کد مطلب: 3147
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری