نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در قرچک برگزار می‌شود
تاریخ انتشار : مرداد ۳۰, ۱۳۹۷ ۶:۱۹ ب.ظ
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ۱۵ خرداد شهرستان قرچک با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی گفت: هدف اصلی این نمایشگاه اشتغال پایدار برای زنان سرپرست و بدسرپرست، استعدادیابی در عرصه طراحی پوشاک و ایجاد بازار رقابتی است.
 نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در قرچک برگزار می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛علی‌اصغر شهیری گفت‌، با اعلام این خبر اظهار داشت: این نمایشگاه از اول  تا هشتم شهریورماه جهت حمایت از کالای ایرانی در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرستان قرچک با همکاری سپاه، فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این نمایشگاه برای ترغیب و تشویق طراحان لباس بومی و فراهم آوردن زمینه مطلوب برای کشف و ظهور استعدادهای خلاق مرتبط با طراحی پوشاک، معرفی طراحان مستعد و توانمند، کارخانجات و تولیدی‌های پوشاک و توسعه فضای تعامل و همکاری میان فعالان صنعت پوشاک و منسوجات و مراکز آموزشی و دانشگاه‌های فعال در زمینه پوشاک انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ۱۵ خرداد قرچک همچنین افزود: هدف اصلی این نمایشگاه اشتغال پایدار برای زنان سرپرست و بدسرپرست، استعدادیابی در عرصه طراحی پوشاک به سبک ایرانی – اسلامی و ایجاد بازار رقابتی در میان فعالان این عرصه است و تولیدکنندگان داخلی به پیاده‌سازی فرهنگ اسلامی در پوشاک جامعه تشویق می‌شوند.

شهیری ادامه داد: این نمایشگاه مشتمل بر ۳۵ غرفه است که هر کدام ۱۲ محصول را با تخفیف ویژه ارائه می‌دهد و در کنار آن‌ها غرفه چادر، غذای سالم و غرفه کودکان نیز در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه می‌تواند زمینه‌سازی برای ورود مفاهیم علمی ‌و پژوهش‌های تخصصی و میان رشته‌ای به عرصه مد و لباس و فراهم کردن بستر آشنایی با تحولات مد و پوشاک، مدسازی، به کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی ایرانی در عرصه مد، لباس و سبک زندگی باشد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

کد مطلب: 3138
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری