توجه ویژه به زیر ساخت های ورزشی در دولت سیزدهم در شهرستان ورامین/انتخابات پرشور امنیت کشور را تضمین میکند
تاریخ انتشار : دی ۱۲, ۱۴۰۲ ۷:۰۹ ب.ظ
 
جلسه هم اندیشی با روسای هیات های ورزشی شهرستان ورامین برگزار شد .
 توجه ویژه به زیر ساخت های ورزشی در دولت سیزدهم در شهرستان ورامین/انتخابات پرشور امنیت کشور را تضمین میکند

به گزارش ندای وارنا؛ روز سه شنبه ۱۲ دیماه ۱۴۰۲ جلسه هم اندیشی با روسای هیات های ورزشی شهرستان ورامین به ریاست مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین و با حضور جعفر مهدوی یکتا مدیر حوزه فرماندار ،حامد رستمی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و جمعی از روسای هیات های ورزشی شهرستان ورامین برگزار شد.
مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این جلسه گفت:اتفاقات دی ماه در تاریخ انقلاب با شهادت حاج قاسم سلیمانی ماندگار شد.
وی افزود :نصب عکس و بیلبورد حاج قاسم کار خوبی است ولی ترویج مکتب این شهید بزرگوار مهمتر است.
معاون استاندار تهران با اشاره به شخصیت و مکتب شهید سلیمانی گفت:شهید سلیمانی به همه ما یاد داد که چطور خود را برای همه مردم ایران فدا کنی ولی متعلق به هیچ گروه و جناحی نباشی و معرفی کردن این مکتب و حراست از تحریف آن میتواند در حوزه ورزش برای ما راه گشا باشد.
وی افزود:در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی همه مردم با هر پوشش و تفکری حضور داشتند زیرا این شهید بزرگوار خود را مانند سیل خوزستان ،صحنه های نبرد ،زلزله و… وقف مردم کرده بود .
درویشی با تمجید از عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت:مجموعه اداره ورزش و جوانان با ایجاد همدلی و هم افزایی میان مجموعه ها و هیات ها و ورزشکاران اتفاقات بزرگی را در این دوسال رقم زده است و برگزاری همایش بزرگ ۲۰۰۰ نفری با حضور ورزشکاران شهرستان ورامین در هفته تربیت بدنی در سطح استان تهران بی نظیر بود .
فرماندار ویژه شهرستان ورامین با اشاره به توجه ویژه به حوزه ورزش و جوانان گفت:ساخت اماکن و زیر ساختهای حوزه ورزش توسط دستگاه های اجرایی حمایت ویژه از ورود بخش خصوصی در این حوزه از اولویت مجموعه فرمانداری ویژه شهرستان ورامین است.
وی ادامه داد:ساخت خانه ورزش های رزمی با کمک شهرداری، تکمیل ورزشگاه تختی، تجهیز مجموعه شهید فتحی برای رشته دومیدانی،ایجاد مجموعه خصوصی در رشته هاکی روی یخ ،تکمیل مجموعه سوارکاری در روستای خورین،ساخت سالن ورزشی تخصصی بانوان و… از اولویت های فعالیت های عمرانی در مجموعه شهرستان ورامین در سال آینده است .
مجید درویشی در بخش دیگر صحبت خود با اشاره به تحولات منطقه خاورمیانه گفت:وضعیت منطقه و جنگ غزه یک جنگ ماهیتی است و رژیم کودک کش اسرائیل تا کنون حدود ۸۰۰۰ کودک را کشته است و فاجعه انسانی در حال وقوع است .
وی افزود:نقش جمهوری اسلامی ایران در این جنگ ماهیتی بسیار تعیین کننده است و ایران اسلامی زمانی میتواند نقش آفرینی موثری داشته باشد که پشتوانه مردمی را در انتخابات پیش رو به جهانیان به رخ بکشد .

فرماندار ورامین در پایان گفت: انتخابات نماد مردم سالاری در کشور ماست و همه ما دراین حوزه وظیفه داریم و باید با برگزاری انتخابات پرشور امنیت کشور خود را در این جنگ ماهیتی تضمین کنیم .

کد مطلب: 15193
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری