توزیع بسته های حمایتی شب یلدا در میان محرومین و مستضعفین شهرستان ملارد
تاریخ انتشار : آذر ۳۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۶ ب.ظ
 
توزیع بسته های حمایتی شب یلدا در میان محرومین و مستضعفین شهرستان ملارد انجام شد. دفترآستان قدس رضوی شهرستان ملارد با همکاری هیئت گروه جهادی شهدای گمنام شهرستان ملارد، در راستای فرارسیدن شب یلدا که از سنت ها و رسوم سنتی ایران بوده، به توزیع بسته های حمایتی شب یلدا در میان محرومین و مستضعفین […]
 توزیع بسته های حمایتی شب یلدا در میان محرومین و مستضعفین شهرستان ملارد

توزیع بسته های حمایتی شب یلدا در میان محرومین و مستضعفین شهرستان ملارد انجام شد.

دفترآستان قدس رضوی شهرستان ملارد با همکاری هیئت گروه جهادی شهدای گمنام شهرستان ملارد، در راستای فرارسیدن شب یلدا که از سنت ها و رسوم سنتی ایران بوده، به توزیع بسته های حمایتی شب یلدا در میان محرومین و مستضعفین این شهرستان پرداخت.
آقای جابر کریمی مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان ملاد ، با اشاره به توزیع بسته های اقلام شب یلدا، گفت: به منظور حمایت از خانواده های محروم در شب یلدا، ۳۱۳ بسته آماده توزیع شده و از امشب، ۲۶ آذر در بین خانواده ها توزیع می شود.
وی با اشاره به محتویات بسته های شب یلدا، بیان کرد: بسته اقلام شب یلدا شامل میوه، آجیل و شیرینی‌جات ، گوشت ، مرغ و… می شود. کریمی با تاکید بر ضرورت مشارکت همگان و خیرین و مردم نیکوکار در اجرای این طرح، گفت: هدف از توزیع بسته اقلام شب یلدا در میان محرومین، صیانت از سنت حسنه صله رحم و حمایت از اقشار ناتوان و نیازمند جامعه است.

انتهای پیام/س

کد مطلب: 7160
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری