فرماندار پیشوا:
توزیع متوازن امکانات در روستاهای پیشوا در دستور کار است
تاریخ انتشار : مرداد ۱۸, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۷ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا ضمن تاکید بر ارائه خدمات به روستاها گفت: توزیع متوازن امکانات در روستاهای پیشوا در دستور کار است.
 توزیع متوازن امکانات در روستاهای پیشوا در دستور کار است

به گزارش ندای وارنا؛حسین عباسی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای ورزش شهرستان پیشوا طی سخنانی بیان کرد:  سیاست گذاری  برنامه ریزی و نظارت در جهت فراگیری ورزش همگانی از اهداف شورای ورزش است و در این راستا از ظرفیت ها و پتانسیل های همه دستگاه ها برای فراهم آوردن زمینه های مناسب جهت افزایش انگیزه و رغبت اقشار مختلف جامعه به ورزش همگانی استفاده خواهیم کرد.

فرماندار پیشوا با اشاره به اهمیت ورزش و پرهیز از نگاه تجاری به آن اظهار کرد: برای همگانی کردن ورزش باید تا جایی که می توانیم امکانات را در اختیار مردم قرار دهیم و با استفاده از ظرفیت ها و داشته های موجود و فراهم سازی زیرساخت های لازم این مهم را به سرانجام مطلوب برسانیم.

عباسی اظهار کرد: در حال حاضر با توجه ویژه و سوق دادن برنامه ها به نقاط کم برخوردار درصدد اجرای عدالت برنامه ای و توزیع متوازن امکانات در نقاط مختلف شهرستان هستیم تا همه از خدمات مختلف از جمله خدمات ورزشی بهره مند شوند زیرا که جامعه فعال و پویا در گروی فراگیر کردن ورزش در زندگی مردم است.

وی رفع نیازها و مشکلات مردم را نیازمند تدبیر و هماهنگی دستگاه ها دانست و گفت: امورات شهرستان را باید به گونه ای پیش برد تا منجر به شیرینی و حلاوت کام مردم شود و لازمه آن هم افزایی، تعامل و همکاری میان دستگاه های شهرستان است.

عباسی با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع و پیگیری دلسوزانه مشکلات آنان گفت: بخشی از مشکلات امروز جامعه ناشی از خلاء نشاط اجتماعی است و باید در جهت تغییر روحیه مردم و افزایش سطح نشاط آنان با در نظر گرفتن حساسیت ها و آداب و رسوم های محلی تلاش کنیم.

منبع : خبر گزاری مهر

 

انتهای پیام/

کد مطلب: 2861
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری