فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا:
توزیع کننده مواد مخدر در پیشوا غافلگیر شد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱, ۱۳۹۶ ۱:۳۰ ب.ظ
 
پیشوا- فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان توسط عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.
 توزیع کننده مواد مخدر در پیشوا غافلگیر شد

به گزارش ندای وارنا، سرهنگ مصطفی علیزاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر مطلع شدند شخصی اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر می کند و بررسی این موضوع در دستور کار مامورین قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از مشخص شدن صحت موضوع، ضمن هماهنگی با مقام قضایی مامورین طی عملیاتی غافلگیرانه وارد منزل متهم شده که پس از بازرسی محل مذکور ۶۹۰ گرم تریاک،۱۷۰ گرم سوخته و ۲۷۰ گرم شیره مواد مخدر در بسته بندی های مخصوص جهت فروش و تعدادی آلات، ادوات و اقلام توزین مواد مخدر کشف و متهم را به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا با بیان اینکه این توزیع کننده مواد مخدر که غافلگیر شده بود به پخش گسترده مواد مخدر در این شهرستان اعتراف کرد، اضافه کرد: پلیس در برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر با قاطعیت کامل عمل خواهد کرد.

سرهنگ علیزاده در پایان افزود: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد. منبع:مهر

کد مطلب: 1310
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری