توزیع ۱۶۰ تن گوشت قرمز و سفید در شهرستان ری از ابتدای اسفندماه
تاریخ انتشار : فروردین ۲۰, ۱۴۰۲ ۷:۱۱ ب.ظ
 
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری گفت: بیش از ۱۶۰ تن گوشت قرمز و سفید در بین اقشار مختلف مردم در میادین منتخب و مناطق و روستاهای مختلف شهرستان ری از ابتدای اسفند ماه تاکنون توزیع شد.
 توزیع ۱۶۰ تن گوشت قرمز و سفید در شهرستان ری از ابتدای اسفندماه

به گزارش ندای وارنا؛ علی عابدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری روز یکشنبه از فروش مستقیم گوشت قرمز و سفید به میزان ۱۶۰ تن از ابتدای اسفند ماه تاکنون خبر داد.

وی افزود با هماهنگی های به عمل آمده با سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و شرکت پشتیبانی امور دام بیش از ۱۶۰ تن گوشت قرمز شامل گوشت گرم گوساله گوشت منجمد گوسفندی و مرغ منجمد در سطح خیابان های شهر ری و برخی از روستاهای شهرستان تحت نظارت و مدیریت نیروهای جهاد کشاورزی بین مردم توزیع شد.

علی عابدی گفت: با همکاری عوامل توزیع و مباشرین مورد اعتماد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ری و تحت نظارت همکاران تنظیم بازار جهاد کشاورزی و بسیج اصناف این کار انجام شده است.

لازم به ذکر است این توزیع گسترده در بیش از ۱۰ منطقه و روستای سطح شهرستان انجام شده است و در پایان هفته جاری نیز مجدداً انجام خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری در پایان ابراز امیدواری کرد این کار تا پایان ماه مبارک رمضان به منظور تامین نیاز مردم به گوشت ادامه ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: 12853
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری