توزیع ۲۴۰۰ بسته کمک معیشتی در پاکدشت/ رزمایش ایجاد انگیزه می‌کند
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۴, ۱۳۹۹ ۸:۵۱ ب.ظ
 
فرمانده سپاه ثامن الحجج شهرستان پاکدشت رزمایش را یک اقدام منسجم دانست و گفت: در عملیات مقدماتی این رزمایش ۲۴۰۰ بسته بین نیازمندان توزیع شد.
 توزیع ۲۴۰۰ بسته کمک معیشتی در پاکدشت/ رزمایش ایجاد انگیزه می‌کند

به گزارش ندای وارنا؛ رضا امجدی فرمانده سپاه ثامن الحجج شهرستان پاکدشت عصر امروز در مراسم عملیات مقدماتی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه اظهار داشت: ظهر امروز عملیات مقدماتی رزمایش با توزیع ۲۴۰۰ بسته کمک معیشتی آغاز شد.

وی در ادامه افزود: از روز اول فراخوان رهبر معظم انقلاب سپاه وارد عمل شده و با کمک نهادهای دیگر ستاد فرماندهی رزمایش تشکیل و فرماندار پاکدشت مسوولیت این ستاد را بر عهده گرفت.

فرمانده سپاه ثامن الحجج شهرستان پاکدشت به تشکیل قرارگاه عملیاتی در مجموعه تحت امر خود اشاره کرد و گفت: بسیجیان اعضای این قرارگاه خوش درخشیده و ثابت کردند بسیج غمخوار و یاور مردم و پای خدمت تا أخر ایستاده است.

امجدی در همین رابطه بیان داشت: دراین رابطه جلساتی با خیرین، ائمه جماعات و فرماندهان حوزه ها برگزار شده که بسیجیان درحال شناسایی افراد نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا هستند.

وی درادامه فعالیت‌های قراگاه مطرح کرد: جمع آوری کمک‌های مردمی با مشخص شدن ۲۵ نقطه در سطح شهرستان و همچنین نظارت بر توزیع اقلام با حفظ کرامت نیازمندان از وظایف قرارگاه است ‌.

فرمانده سپاه ثامن الحجج شهرستان پاکدشت رزمایش را یک اقدام منسجم دانست و خاطرنشان کرد: همه اجزا و اعضا به صورت مشترک در یک طرح عملیاتی شروع به فعالیت کرده که این کار انگیزه و خودباوری برای برگزار کنندگان و در دل مردم اعتماد به نفس ایجاد می کند.

انتهای پیام/ف

کد مطلب: 7436
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری