توزیع ۵۵۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان در قرچک/ قربانی ۲۵ راس دام برای نیازمندان
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۸ ب.ظ
 
فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک گفت: در مرحله اول رزمایش مومنانه ۵۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان قرچک توزیع خواهد شد و در مرحله دوم آن نیز ۴۵۰۰ بسته تهیه و توزیع می‌شود.
 توزیع ۵۵۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان در قرچک/ قربانی ۲۵ راس دام برای نیازمندان

به گزارش ندای وارنا؛  علی اصغر شهیری ظهر امروز در رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه شهرستان قرچک، اظهار داشت: این حرکت بر اساس منویات مقام معظم رهبری صورت گرفت و این رزمایش در سراسر کشور انجام شده و در کل کشور ماندگار شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک بیان داشت: اولین اقدام ‌این‌ بوده که افراد نیازمند و کسانی که بر اثر ویروس کرونا دچار آسیب دیدند شناسایی شدند. با شناسایی همه ارگان‌ها این افراد به ده هزار نفر رسیدند که اقدام به یکسان سازی کردیم.

وی افزود: در مرحله اول این رزمایش ۵۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان قرچک توزیع خواهد شد و توزیع این بسته  از امروز آغاز و تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت و سعی می کنیم در مرحله دوم نیز ۴۵۰۰ بسته تهیه و توزیع کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک اظهار کرد: در بحث تولید و توزیع ماسک ۲۴۰ هزار ماسک در سطح شهرستان توزیع شد و امروز نیز ۲۰ هزار ماسک توزیع خواهد شد.

شهیری با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۶۰ هزار بسته بهداشتی در سطح شهرستان قرچک توزیع شد و در اختیار مردم قرار گرفته است، افزود: از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون ۱۵۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی در پایان گفت: ۲۵ راس گوسفند در سطح شهرستان قرچک جمع آوری شده و بعد از کشتار بسته بندی و در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ف

کد مطلب: 7475
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری