شهردار قرچک خبر داد؛
توزیع ۱۳ هزار ماسک و ۵ هزار دستکش به رانندگان تاکسی و اتوبوس/ضدعفونی روزانه تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها
تاریخ انتشار : خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۵۵ ب.ظ
 
شهردار قرچک از ضدعفونی روزانه تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها خبر داد و گفت: بیش از 13 هزار ماسک و 5 هزار جفت دستکش در بین رانندگان تاکسی و اتوبوس توزیع شد.
 توزیع ۱۳ هزار ماسک و ۵ هزار دستکش به رانندگان تاکسی و اتوبوس/ضدعفونی روزانه تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها

به گزارش ندای وارنا؛ محسن خرمی شریف در این خصوص به خبرنگاران، گفت: طرح ضدعفونی تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در سطح شهرستان به منظور ارتقای سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت روزانه اجرا می‌شود.

وی افزود: سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری قرچک تاکنون توانسته ماسک و دستکش یک‌بار مصرف در اختیار رانندگان اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها قرار دهد و این مهم ادامه دارد.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: تا به امروز بیش از ۱۳ هزار ماسک استاندارد و ۵ هزار دستکش بین رانندگان تاکسی و اتوبوس قرچک توزیع‌شده است.

خرمی شریف بابیان اینکه ضدعفونی تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود، افزود: تاکنون بیش از ۲۴۰۰ لیتر محلول ضدعفونی جهت گندزدایی و ضدعفونی تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها توسط سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری قرچک خریداری و استفاده‌شده است.

وی در پایان اظهار کرد: فرایندهای بهداشتی و ضدعفونی جهت پیشگیری از بیماری کرونا طبق پروتکل‌های ابلاغی ستاد پیشگیری از کرونا همچنان ادامه خواهد داشت و از شهروندان می‌خواهم جهت استفاده از تاکسی و اتوبوس توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد مطلب: 8481
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری