فرماندار پیشوا:
توسعه پیشوا با تکیه بر قوانین و در فضای آرام دنبال می‌شود
تاریخ انتشار : خرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۳۶ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا گفت: توسعه پیشوا با تکیه بر قوانین و در فضای آرام دنبال می‌شود
 توسعه پیشوا با تکیه بر قوانین و در فضای آرام دنبال می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛  حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در نشست با نائبان تولیت موقوفات شیخ‌جنید اظهار کرد: امام راحل(ره) احیاگر بزرگ قرن معاصر هستند و همه افتخارات خود را در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و حتی اعتقادی مدیون آن شخصیت بزرگ هستیم که به ایران و ایرانی عزت دادند و باید حافظ و پاسدار عزت اسلام و ایران باشیم.

وی افزود: ۱۵ خرداد با مبدائیت پیشوا و صحن مطهر حضرت امامزاده جعفر(ع) نقطه عطفی برای تاریخ انقلاب و شهرستان پیشواست ولی متأسفانه تاکنون این واقعه و شهرستان مظلوم واقع شده‌اند و حق پانزده خرداد و کانون قیام بخوبی ادا نشده است.

عباسی تصریح کرد: مردم پیشوا حق بزرگی بر عهده مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و باید برای توسعه و پیشرفت این منطقه تلاش مضاعفی صورت گیرد نقدهایی بر عملکرد موقوفه شیخ‌جنید وارد است ولی پیشینه، خدمات و سابقه عملکردی این مجموعه نیز محرز و غیرقابل کتمان است.

وی ادامه داد: اگر توسعه و پیشرفتی در شهر حاصل شده، همکاری موقوفه نیز در آن دخیل بوده ولی انتظارات فراتر از وضع موجود است و باید اقدامات بیشتر و بزرگتری از طرف این مجموعه صورت گیرد همکاری متولیان موقوفه با مجموعه شهرستان باید بهینه و گسترده باشد تا به نقطه مطلوب خدمت به مردم دست یابیم.

حسین عباسی گفت: خدمات باید به گونه‌ای باشد تا با توجه به شاخصه‌های توسعه، مردم دیگر مناطق بنا به تمایل و خواست خود و با توجه به قابلیت‌ها، این منطقه را برای سکونت انتخاب کنند نه اینکه به هر دلیلی مجبور به اسکان در پیشوا باشند.

فرماندار پیشوا بیان کرد:اختلاف اوقاف و موقوفه شیخ‌جنید یک بحث حقوقی و اداری است و باید از مجاری قانونی پیگیری و حل شود و قیل و قال آن هم در فضای مجازی جز ایجاد حاشیه و تعمیق اختلافات کار دیگری نمی‌کند راهبرد ما توسعه و عمران شهرستان منطبق بر قوانین و در فضای آرام بوده و این مهم را از تمامی دستگاه‌ها مطالبه می‌کنیم.

وی اضافه کرد: عمران و توسعه آستان مقدس حضرت جعفربن موسی‌الکاظم(ع) باید منطبق بر قوانین و بر اساس طرح جامع و تفصیلی شهر صورت بگیرد و اگر ایراد و اشکالی هم وجود دارد باید از طرق قانونی پیگیری و مرتفع بشود.

 

کد مطلب: 8332
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری