رییس شورای شهرستان پاکدشت:
توقف پروژه کمربندی پاکدشت در دولت روحانی/ پاکدشت فقط مشکل ترافیکی دارد
تاریخ انتشار : مرداد ۱۳, ۱۳۹۷ ۶:۵۸ ب.ظ
 
به گفته رییس شورای شهرستان پاکدشت، هیچ مشکل شهری در این شهرستان وجود ندارد و ممکن است برخی به‌خاطر لجاجت با شهردار مشکل‌تراشی کنند.
 توقف پروژه کمربندی پاکدشت در دولت روحانی/ پاکدشت فقط مشکل ترافیکی دارد

به گزارش ندای وارنا؛فائزه مومنی؛ رضا صفری در پاسخ به چند پرسش درباره مشکلات این شهرستان  گفت: پاکدشت در ۲۰کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) و در همسایگی استان سمنان قرار دارد.

عبور جاده ترانزیتی شرق کشور و وجود بیش از یک هزار واحد تولیدی و ۳شهرک صنعتی در پاکدشت باعث عبور روزانه هزاران خودرو از آن شده که این امر ترافیک شدیدی را در ساعات مختلف شبانه روز در این بخش از استان تهران ایجاد می‌کند و مردم را رنج می‌دهد.

وی ادامه داد: کمربندی پاکدشت، یکی از پروژه های مهم برای رفع مشکلات ترافیکی در محور تهران – سمنان است که اجرای آن می‌تواند گره کور ترافیکی این منطقه را برطرف کند. در دوره ریاست جمهوری احمدی‌نژاد مقداری از بودجه این کمربندی اختصاص داده و تا اندازه‌ای نیز ساخته شد اما در دوران روحانی پروژه متوقف شده است.

به گفته صفری؛ غیر از مشکل ترافیکی در پاکدشت مشکلی وجود ندارد و برخی ممکن است به دلیل لجاجت با شهردار مشکل‌تراشی کنند. معاون رییس جمهور یک ماه پیش از پروژه دیدن کردند و بنا شده با اختصاص دادن بودجه ادامه این کمربندی ساخته شود.

منبع : اقتصاد آنلاین

انتهای پیام/

کد مطلب: 2714
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری