رئیس سازمان بسیج اصناف کشور:
تکیه به توان داخلی راه مبارزه با مشکلات اقتصادی کنونی است
تاریخ انتشار : شهریور ۱۰, ۱۳۹۷ ۷:۵۳ ب.ظ
 
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: تکیه به توان داخلی راه مبارزه با مشکلات اقتصادی کنونی است.
 تکیه به توان داخلی راه مبارزه با مشکلات اقتصادی کنونی است

به گزارش ندای وارنا؛غلامرضا حسن پور پیش از ظهر شنبه با حضور در همایش حمایت از کالای ایرانی و افتتاح نمایشگاه مد و لباس ایرانی که در شهرستان ورامین برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: بعد اقتصادی کلان در کشور وقتی دچار آسیب است. وقتی نرخ ارز دارای ثبات نباشد، نرخ تورم کنترل نشود و بحث اشتغال حل نشود که، یعنی عدم ثبات اقتصادی کلان در کشور که تمام تلاش ها را تحت تاثیر خود قرار می دهد .

حسن پور افزود: اگر ثبات اقتصادی کلان وجود نداشته باشد در کشور دچار اخلال خواهیم شد و این مورد که اتکا ما به فروش نفت است یعنی اقتصاد امنیت ندارد و در شرایطی که وضعیت اقتصادی کشور به دلیل فشارهای استکبار دستخوش ناملایماتی شده، فرصت مناسبی است که بتوانیم روی پای خود ایستاده و به توان داخلی تکیه بزنیم و درخصوص مشکلات و فسادهای مالی تا زمانی که درآمدهای نامشروع اداری مالی و رانت وجود داشته باشد اقتصاد امن نیست.

رئیس بسیج اصناف کشور با اشاره به این که وضعیت گردش مالی غرفه داران نمایشگاه های عرضه کالا مناسب نیست، گفت: باید تلاش کرد در بین غرفه داران امید ایجادکرد و با اختصاص تسهیلات به تولید کنندگان خرد از آنان حمایت کرد تا چرخ اقتصاد به خوبی در گردش باشد و باید بدانیم که تا وقتی کرکره تولیدی پایین بماند اقتصاد راکد خواهد ماند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی همه باید با هم متحد باشند و دست به دست یکدیگر بدهند گفت: در شرایط پیش رو ، دولت با مشکلات کلان و گسترده ای مواجه است و همه باید با روحیه سلحشوری در کنار هم قرار گرفته و کارها را پیگیری کنیم تا بتوانیم از این بحران و گردنه سخت به سلامت عبور کنیم.

حسن پور با اشاره به این که موضوع عفت و حجاب محدود به زمان اسلام نیست بیان داشت: تمامی ادیان به این امر توجه داشته اند و داشتن عفاف و حجاب تنها مختص به دین مبین اسلام نیست.

وی اظهار داشت: فرهنگ ایرانی همواره با حجاب و عفاف عجین بوده است و این فرهنگ در شاهنامه به خوبی بیان شده و در این خصوص دشمن در پی بی عفتی در جامعه است و چون جایگاه و ارزش زن به عفت اوست دشمن در صدصد نزول بلا و بی عفتی در جوامع اسلامی است.

رئیس بسیج اصناف کشور گفت: ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس توانستند تحریم ها را به فرصت تبدیل کنند و در مقابل، مسئولان نیز باید با حفظ هوشیاری به دور از بحث های حزبی و جناحی به تولید روی آورند و اقتصاد کشور را احیا کنند.
منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 3423
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری