جانشین پروری از اولویت های اساسی در ادارات پیشوا باشد
تاریخ انتشار : آبان ۲۸, ۱۳۹۷ ۶:۴۱ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا گفت: جانشین پروری به منظور هدایت استعداد و توانمندی نیروهای انسانی برای واگذاری پست ها و مسئولیت ها در آینده، از اولویت های اساسی در ادارات پیشوا باشد.
 جانشین پروری از اولویت های اساسی در ادارات پیشوا باشد

به گزارش ندای وارنا؛حسین عباسی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با کارکنان فرمانداری این شهرستان با تبریک به مناسبت هفته وحدت اظهار داشت: هفته وحدت ابتکار عمل امام راحل (ره) برای وحدت امت اسلامی و فرصت مناسبی برای بیان نقش معجزه آسای وحدت، اتحاد و انسجام در میان اقشار مختلف مردم است.

عباسی با تاکید بر اجتماع گرایی و پرهیز از فردمحوری گفت: علیرغم محدودیت های موجود در حوزه منابع انسانی شهرستان، در فرمانداری و دستگاه های اداری منطقه، تلاش های زیادی برای ارائه خدمت مناسب به مردم صورت می گیرد که این خدمات باید با هم افزایی و همپوشانی، کامل تر و کاستی های موجود برطرف شود.

وی اظهار کرد: تعامل و همپوشانی میان فرمانداری و مجموعه ادارات سطح شهرستان موجب اثرات مثبت، مفید و اثرگذاری خواهد شد و لازمه این تعامل و همپوشانی، تعلق خاطر و تعصب سامانی برگرفته از منطق و عقلانیت است.

فرماندار پیشوا بر فعالیت، تحرک و پویایی، رعایت موازین ارزشی و اخلاقی و تکریم ارباب رجوع در سیستم های اداری تاکید کرد و گفت: عمل به قانون و قانون گرایی باید همواره سرلوحه امور باشد و در هیچ شرایطی قانون فدای مسائل شخصی نشود و از هر عملی که موجب سوء ذهنیت نسبت به مجموعه های اداری می شود پرهیز شود.

عباسی با بیان اینکه پیگیری ها نباید در سیستم اداری مسکوت بماند، خاطرنشان کرد: تراکم کاری و کمبود منابع انسانی نباید بهانه ای برای تعلل و یا سهل انگاری در پاسخگویی به مکاتبات اداری و عمومی باشد و ضمن انجام کار کارشناسی، مکاتبات باید در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده و پیگیری شود.

وی برگزاری جلسات پرسنلی را موجب تسریع در رفع کاستی ها، افزایش سرعت عمل، ارتقاء راندمان کاری و بهبود کیفیت کار عنوان کرد و برگزاری مستمر این جلسات را با طرح نظرات، پیشنهادات و انتقادات ضروری و راهگشا دانست.

فرماندار شهرستان پیشوا جانشین پروری را یکی از اولویت های اساسی در مجموعه های اداری دانست و گفت: توسعه منابع انسانی مستلزم ایجاد و تقویت توانایی، ارائه آموزش ها و انتقال تجربه هاست از این رو طراحی و تبیین الگوی جانشین پروری به منظور هدایت استعدادها و توانمندی های نیروهای انسانی برای واگذاری پست ها و مسئولیت ها به آنها در آینده اصلی مهم و ضروری است.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5617
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری