جدال صدرنشین و قعر نشین در ورامین/ دُرنا دست و پا بسته نیست
تاریخ انتشار : آبان ۲۷, ۱۳۹۷ ۹:۵۱ ب.ظ
 
لیگ برتر والیبال امروز با ۶ دیدار پیگیری می شود که در یکی از این بازی ها، شهرداری ورامین به عنوان صدرنشین این لیگ در خانه به مصاف دُرنا ارومیه که در انتهای جدول قرار دارد، می رود.
 جدال صدرنشین و قعر نشین در ورامین/ دُرنا دست و پا بسته نیست

به گزارش ندای وارنا؛هفته هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال بعد از ظهر یکشنبه ۲۷ آبان در شهرهای اردکان، ارومیه، آمل، مشهد و تهران برگزار می شود، که در یکی از حساس ترین این بازی ها و در سالن شهید گلعباسی ورامین، شهرداری ورامین به عنوان صدرنشین لیگ برتر والیبال کشور از ساعت ۱۶ به مصاف درنا ارومیه می رود.

در پایان هفته هفتم مسابقات شهرداری ورامین با کسب ۱۹ امتیاز از ۷ مسابقه و با فاصله ۳ امتیازی با شهرداری گنبد و پیکان تهران بر صدر جدول تکیه زده و دورنا ارومیه با کسب تنها یک امتیاز از ۶ مسابقه در انتهای جدول قرار دارد.

این مسابقه در حالی برگزار می شود، که پیکان به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی و تیم قدرتمند این مسابقات که هفته پیش را با شکست ۳ بر ۲ در برابر شهرداری گنبد پشت سر گذاشته است، این هفته استراحت دارد و شهرداری گنبد به عنوان تیم رده دومی جدول و دیگر تیم پر قدرت لیگ برتر والیبال با خاتم اردکان مسابقه دارد و مجموع این موارد نشان می دهد، شهرداری ورامین می تواند با یک مسابقه حساب شده و سنجیده می تواند روی قهرمانی نیم فصل لیگ برتر کشور حساب کند.

ولی این که بازی در برابر دُرنا ارمیه، چطور پیش خواهد رفت و آیا نوار پیروزی های یاران رحمان محمدی راد تداوم خواهد داشت، یا خیر، سوالی است، که باید برای پاسخ به آن تا عصر امروز منتظر بمانیم.

برنده و بازنده مسابقه مقابل دُرنا از پیش تعیین شده نیست

بسیاری از کارشناسان، شهرداری ورامین را روی کاغذ پیروز بی چون و چرای مسابقه مقابل دُرنا می دانند، نظری که سرمربی شهرداری ورامین آن را رد کرده و در این خصوص  گفت: یکی از خاصیت های لیگ امسال آن است، که نمی توان برنده و بازنده مسابقات را از پیش تعیین کرد، دُرنا تیم جوان و یک دستی است، درست است، این تیم بردی ندارد، اما حریف های خود را اذیت کرده و مسابقات قابل قبولی ارائه داده است.

رحمان محمدی راد با اشاره به این که تعداد زیادی از بازیکنان دُرنا ارومیه عضو تیم ملی جوانان و نوجوانان کشور هستند، افزود: فکر می کنم، این جوانان و نوجوانان انگیزه بالایی برای مسابقه با تیم صدر جدول دارند.

وی مسابقه در ورامین را برای هر حریفی سخت دانست و گفت: تیم ما با تمام قوا به میدان می رود، البته از چهارشنبه ۴ بازی سنگین در مقابل سایپا، پیکان، گنبد و کاله داریم، که این تیم ها حریف های مستقیم ما و دارای شرایط خوبی در جدول هستند.

مسابقه در ورامین برای بازیکنان من یک دانشگاه است

سرمربی تیم والیبال دُرنا ارومیه نیز در مورد مسابقه در برابر صدرنشین لیگ برتر گفت: ورامین تیم خوبی به لحاظ کادر فنی، بازیکنان و تیم مدیریتی دارد، البته روی این تیم شناخت کافی دارم، دُرنا از چهره های جوان تشکیل شده و مسابقه در ورامین، گنبد و آمل، با تماشاگرانی که می آیند برای تیم من یک دانشگاه است، در حال حاضر بردن و باختن اولویت کاری تیم دُرنا نیست و برای کسب تجربه برای بازی های آینده بازی می کنیم، تیم دُرنا برای ۲ الی ۳ سال آینده قدرتمند خواهد شد.

محمد وکیلی در خصوص والیبال ورامین افزود:ورزش ورامین دیدنی و دوست داشتنی است، اما در این شهر باید ۲ کار انجام شود، اول این که باید به تیم های جوانان و نوجوانان نیز به اندازه تیم های بزرگسال بها بدهیم و دوم این که مسابقات سنین نوجوانان و جوانان در کشور کم است، هرچقدر این مسابقات برای این رده های سنی بیشتر باشد، تیم پخته تر می شود، یک تیم نوجوانان و جوانان باید در ماه حداقل ۲ الی ۳ مسابقه برگزار کند.

وی ورزش را تنها در برد و باخت ندانست و گفت: نباید تیم ها با برد و بخت سنجیده شود، هدف گذاری هر تیم متفاوت است، هدف تیم ما تزریق بازیکن به تیم ملی است، بازیکنان ما با میانگین قدی ۱۹۸.۵ بلند قدترین تیم و کم سن و سال ترین تیم لیگ برتر است، امیدوارم بازی مقابل شهرداری ورامین جدا از هر نتیجه ای که به دست می آید، بازی خوب و کیفی باشد و باید بدانیم، حلقه مفقوده ورزش ما اخلاق مداری است و ورامین در بحث اتمسفر سالن و تماشاگر در حال پیشرفت و کار فنی و اخلاقی است.

حال باید منتظر ماند و دید نتیجه این مسابقه چه خواهد شد و آیا دُرنا می تواند، صدرنشین را در خانه متوقف کند و یا سریال صدرنشینی و اقتدار شهرداری چی های ورامینی ادامه خواهد داشت.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5587
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری