۵ تا ۹ شهریور برگزار می شود؛
جشنواره بین المللی «کمپینگ آفرود و کوهنوردی» در تهران
تاریخ انتشار : شهریور ۲, ۱۳۹۷ ۱:۵۸ ب.ظ
 
پنجم تا نهم شهریور ماه جشنواره بین المللی «کمپینگ آفرود و کوهنوردی» در تهران برگزار می شود.
 جشنواره بین المللی «کمپینگ آفرود و کوهنوردی» در تهران

به گزارش ندای وارنا؛سومین دوره جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی «کمپینگ، آفرود، کوهنوردی و ورزش‌های مهیج» در تاریخ ۵ لغایت ۹ شهریور ماه سال جاری در تهران برگزار ‌خواهد شد.

گفتنی است که این جشنواره بر اساس اینکه صرفاً به تجهیزات سفر، طبیعت‌گردی، سافاری و ورزش‌های مهیج می پردازد در میان نمایشگاه‌ها و جشنواره‌هایی که هرساله در کشور در حال برگزاری است از ویژگی جالبی برخوردار است.

بر اساس این گزارش برپایی این جشنواره در سال حمایت از کالای ایرانی با حمایت از تولید و عرضه‌کنندگان کالای ایرانی و شرکت‌های دانش بنیان، بستری ویژه را جهت عرضه کالاها و خدمات داخلی در حوزه تجهیزات طبیعت‌گردی فراهم آورده است.

لازم به ذکر است این جشنواره در دو بخش جشنواره و نمایشگاه به فعالیت می‌پردازد که در حوزه فرهنگی و ترویجی جشنواره، با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مناظره‌های جذاب در زمینه‌های آفرود سبز، طبیعت‌گردی، سبک‌های جدید سفر و بقا در طبیعت و با دعوت از سازمان های متولی امر، سعی در آموزش حفاظت از محیط زیست و طبیعت گردی صحیح در بین علاقه‌مندان طبیعت و عموم مردم را در بر خواهد داشت.

پیش‌بینی می‌شود این جشنواره به بزرگ ترین گردهمایی طبیعت‌گردها و علاقه‌مندان به سفر و خودورهای دو دیفرانسیل کشور تبدیل شود.

شایان ‌ذکر است که اولین دوره جشنواره «کامکس» آذرماه سال ۹۶ در شهر قزوین و دومین دوره آن بهمن‌ ماه همان سال در شهر رشت و با حضور تعداد کثیری از مشارکت‌کنندگان در حوزه تجهیزات کوهنوردی و سفر، سازندگان خودروهای سفری و دو دیفرانسیل، فعالان تورهای طبیعت‌گردی و سافاری برگزار شد که با استقبال بی‌نظیری همراه بود.

 منبع : مهر
انتهای پیام/
کد مطلب: 3221
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری