شهردار منطقه ۲۰تهران:
جشنواره سلامت با ۴۲ غرفه در منطقه ۲۰ تهران افتتاح شد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۴, ۱۳۹۶ ۱۲:۴۱ ق.ظ
 
شهردار منطقه۲۰ تهران از افتتاح جشنواره سلامت در منطقه ۲۰ با ۴۲غرفه پزشکی و ارائه خدمات رایگان سلامت محور به اقشار کم برخوردار خبر داد.
 جشنواره سلامت با ۴۲ غرفه در منطقه ۲۰ تهران افتتاح شد

به گزارشندای وارنا، سید احمد صفوی عصر شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶ در جمع خبرنگاران در خصوص افتتاحیه جشنواره نشاط و سلامت با همکاری سازمان های مردم نهادگفت:جشنواره سلامت در منطقه ۲۰ با ۴۲غرفه پزشکی آماده خدمت رسانی به همه اقشار اعم از کودکان،نوجوانان و بزرگسالان است.

صفوی افزود:این برنامه در همه مناطق تهران  از جمله منطقه ۲۰ به بهترین نحو در حال اجرا و برگزاری است و امیدواریم شهروندان با استقبال خود ما را در این امر همراهی کنند.

وی با تاکید و دعوت از شهروندان منطقه ۲۰ به شرکت در جشنواره گفت:در روز اول جشنواره شاهد  حضور جمع کثیری از علاقه مندان بودیم و فضا سازی به نحوی انجام شده که رده سنین پایین هم علاقه مند به شرکت در برنامه شده اند.

صفوی در پاسخ به این سوال که نقش اساسی این نوع برنامه ها در سطح  شهر چه چیزی است،گفت: پیشگیری یکی از عوامل مهم افزایش دهنده سلامت است و عدم اطلاع رسانی صحیح و درست باعث بروز مشکلات در سلامت افراد می شود و در این نوع برنامه ها علاوه بر اطلاع رسانی، خدمات درمانی نیز همراه ارائه و باعث پایین آوردن سطح هزینه ها در افراد می شود.

وی در ادامه افزود: این نمایشگاه از یک الی ۷ اردیبهشت همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برقرار و مشغول خدمات رسانی است.

کد مطلب: 1326
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری