جشن جامعه ورزشی و تجلیل از قهرمانان برگزار شد
تاریخ انتشار : اسفند ۱۷, ۱۴۰۱ ۶:۱۴ ب.ظ
 
آیین تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان، پیشکسوتان، هیئت های ورزشی و جوانان برتر در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان ری همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار شد.
 جشن جامعه ورزشی و تجلیل از قهرمانان برگزار شد

به گزارش ندای وارنا؛ حسین یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در همایش تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان گفت: جذب اعتبارات و پروژه های عمرانی مهمترین اولویت در سال ۱۴۰۱ بوده است که خدا را شکر با همت کلیه همکاران برنامه ها بصورت منظم پیش بینی و انجام شد و زیرساخت های لازم مربوط به پایگاههای ورزشی در راستای قهرمان پروری و استعداد یابی در دستور کار قرار گرفت.

او در خصوص اجرای ماده ۸۸ و حفظ و نگهداری مجموعه ها گفت: بیش از  ۱۰ مجموعه با اعتبار یک میلیارد تومان تجهیز و سروسامان داده شد و بیشتر مجموعه ها برای ارتقای ورزش و شادابی بین نسل جوان در اختیار ورزشکاران قرار گرفت.

یوسف زاده از تجهیز ۲۰ خانه ورزش  روستایی در سال جاری با هدف ترویج ورزش در روستاها و مناطق محروم خبرداد و گفت: با تجهیز خانه های ورزش روستایی و برگزاری المپیاد روستایی با حضور ۴۵ روستا موفق شدیم که ورزش را در روستاها رونق بدهیم.

او با بیان اینکه تجربه پیشکسوتان راه موفقیت اداره ورزش و جوانان در این سالها بوده است گفت: پیشکسوتان ورزشی به عنوان سرمایه و ثروت در جامعه هستند و تکریم از پیشکسوتان بسیار حائز اهمیت می باشد که در این راستا برنامه ای برای تجلیل از آنان در نظر گرفتیم.

او افزود: شهرستان ری ظرفیت گسترده ای در عرصه های گوناگون دارد و ورزشکاران با همت وصف نشدنی با کمک مربیان خود و حمایت های تمام قد هیئت های ورزشی در رشته های مختلف در سطوح ملی و شهرستانی درخشیدند که به پاس زحمات آنان مراسمی تدارک دیده شد.

photo_۲۰۲۳-۰۳-۰۷_۱۸-۱۲-۲۳

photo_۲۰۲۳-۰۳-۰۷_۱۸-۱۳-۱۳

photo_۲۰۲۳-۰۳-۰۷_۱۸-۱۲-۴۶

photo_۲۰۲۳-۰۳-۰۸_۰۱-۵۱-۴۶

photo_۲۰۲۳-۰۳-۰۸_۰۱-۵۲-۴۰

photo_۲۰۲۳-۰۳-۰۸_۰۱-۴۱-۱۲

کد مطلب: 12598
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری