جلسات شورای اداری پیشوا از مباحث نظری و سخنرانی خارج شود
تاریخ انتشار : آذر ۱۵, ۱۳۹۷ ۹:۰۷ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا گفت: جلسات شورای اداری پیشوا از مباحث نظری و سخنرانی خارج شود.
 جلسات شورای اداری پیشوا از مباحث نظری و سخنرانی خارج شود

به گزارش ندای وارنا؛حسین عباسی بعد از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا با تبریک ایام ربیع گفت: ماه ربیع معطر به عطر وجود پیامبر اکرم(ص)، اسوه و الگوی انسانیت و اخلاق است و بر ما واجب و لازم است خودمان را به سیره و سنت نبوی نزدیک کرده و به رنگ و بوی پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و ائمه اطهار(علیهم‌السلام) درآوریم.

وی با اشاره به احادیث و روایات افزود: نبی مکرم اسلام در همه کارهایشان میانه‌رو بوده و از افراط‌وتفریط دوری می‌کردند که با اجرای این خصلت پیامبرمان در زندگی شخصی و اجتماعی توفیقات زیادی حاصل می‌شود.

عباسی خاطرنشان کرد: شورای اداری عالی‌ترین شورای تصمیم‌گیری در سطح شهرستان‌هاست و اهمیت و جایگاه ویژه‌ای دارد و مدیران ادارات و نهادها نیز باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به آن داشته باشند.

فرماندار پیشوا با اشاره به شرح وظایف شورای اداری گفت: عمده‌ترین مشکلات شهرستان باید در جلسه شورای اداری مطرح و برای آن‌ها تصمیم‌گیری و راهگشایی شود و باید این جلسات از مباحث نظری، سخنرانی و ارائه گزارش خارج و به سمت فلسفه وجودی شورای اداری سوق داده شود تا مشکلات اساسی با تشریک‌مساعی مدیران شهرستان رفع گردد.

عباسی با تشکر از رویکرد سازنده و تعاملی دستگاه قضایی شهرستان پیشوا گفت: رویکرد تعاملی و نگاه مثبت سیستم قضایی شهرستان پیشوا موجب شده تا به‌عنوان یک پشتیبان در کنار مجموعه‌های اداری، مدیران با آرامش و طیب خاطر به مردم خدمت‌رسانی کنند؛ این رویکرد مثبت دستگاه قضایی سبب شده که اگر خلائی هم وجود داشته باشد با کمک و مشاوره‌های خود در جهت رفع آن تلاش می‌کند.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آشنایی با مواد مخدر و روان‌گردان‌ها در حاشیه جلسه شورای اداری گفت: مباحث فرهنگی و اجتماعی یکی از برنامه‌های اساسی و مورد وحدت مسئولان شهرستان  ازجمله فرماندار، امام‌جمعه، نماینده مجلس شورای اسلامی، رئیس دستگاه قضا و سایر مدیران ادارات است که اهتمام ویژه‌ای در راستای پرداختن به آن، تقویت رویکردهای فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی وجود دارد.

عباسی خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان هم از حیث جایگاه حقوقی به‌عنوان مدیر دستگاه و هم از حیث جایگاه حقیقی در خانواده لازم است تا اطلاعات کافی را در خصوص مواد مخدر و روان‌گردان‌ها و آسیب‌ها و معضلاتی که متوجه مصرف آن است، کسب کنند.

فرماندار پیشوا افزود: با کمک دانشگاه‌ها و دستگاه‌های متولی در حال پژوهش و تحلیل آسیب‌های اجتماعی در شهرستان پیشوا هستیم و به نظر می‌رسد که مواد مخدر یکی از پنج آسیب اول منطقه باشد که می‌طلبد مدیران دستگاه‌ها ضمن شناخت و آشنایی با این مواد، از اساتید و کارشناسان امر برای آگاه‌سازی و آموزش‌های لازم به کارمندان و مخاطبان بهره بگیرند.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 6078
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری