جلسه بررسی مسائل و مشکلات اورژانس شهرستان پاکدشت به ریاست فرماندار
تاریخ انتشار : خرداد ۶, ۱۴۰۲ ۷:۳۷ ب.ظ
 
فرماندار پاکدشت تاکید کرد: با توجه به‌ قرار گرفتن پاکدشت در مسیر جاده تهران به مشهد و استقرار شهرکهای صنعتی ،توسعه پایگاهها و تجهیزات اورژانس به منظور کاهش تعداد جان باختگان حوادث در این شهرستان،ضروری است.
 جلسه بررسی مسائل و مشکلات اورژانس شهرستان پاکدشت به ریاست فرماندار
به گزارش ندای وارنا؛ جلسه بررسی مسائل و مشکلات اورژانس شهرستان به ریاست محسن اردستانی فرماندار پاکدشت و با حضور ولی‌زاده مدیر اورژانس جنوب شرق استان تهران، قنادزاده معاون امور عمرانی فرمانداری ،زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ،نجفی مسئول مدیریت بحران فرمانداری، محمدی مدیر اورژانس شهرستان، بایبوردیان معاون خدمات شهری شهرداری پاکدشت به منظور بررسی مشکلات مطروحه در حوزه اورژانس برگزار و راهکارهای پیشنهادی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر پایه این گزارش فرماندار پاکدشت در این جلسه گفت: امروزه با توجه به شرایط ویژه شهرستان ، نیازمند تقویت و توجه به زیرساخت های امدادرسانی در این شهرستان در همه وجوه و با استقرار تمامی دستگاه های امداد رسان هستیم.

اردستانی اظهار کرد: با توجه به‌ قرار گرفتن شهرستان پاکدشت در مسیر جاده تهران به مشهد و افزایش مخاطرات جاده ای و قرار گرفتن شهرکهای صنعتی و لکه های صنعتی ،توسعه پایگاه ها و تجهیزات اورژانس به منظور کاهش تعداد جان باختگان حوادث ،ضروری است.

وی افزود: کادر اورژانس، مسوولیت خطیری بر عهده دارند و کار ارزشمند، پر مخاطره و سرعت عمل آنها مهم است، به طوری که لحظه ای کم توجهی منجر به جان باختن یا قطع عضو مصدومان می شود.

اردستانی ضمن تقدیر از زحمات این قشر فداکار  ادامه داد: لازمه کار در اورژانس، داشتن روحیه ایثار، ازخودگذشتگی و تلاش است که در طول  شبانه روز با اخلاص و بهره گیری از دانش علمی و عملی خود برای نجات جان انسان ها در بخش پیش‌بیمارستانی خدمت می کنند.

 

کد مطلب: 13547
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری