جلسه بررسی مسایل و مشکلات دهیاریهای روستاهای تابعه بخش مرکزی قرچک
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ب.ظ
 
جلسه بررسی مسایل و مشکلات دهیاریهای روستاهای تابعه بخش مرکزی شهرستان قرچک به ریاست علیرضا رشیدیان #بخشدار مرکزی و با حضور دهیاران تابعه برگزار شد.
 جلسه بررسی مسایل و مشکلات دهیاریهای روستاهای تابعه بخش مرکزی قرچک

به گزارش ندای وارنا؛در این جلسه بخشدار مرکزی قرچک ضمن تقدیر از خدمات قابل توجه دهیاریها در زمینه کنترل شیوع ویروس کرونا، بر لزوم تداوم این اقدامات با رعایت بخشنامه ها و دستورالعملهای بهداشتی و هماهنگی لازم در این خصوص با شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکید کرد.

علیرضا رشیدیان افزود: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و شرایط اقتصادی پیش آمده از شیوع ویروس کرونا، می بایست حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد در روستاها در اولویت و دستور کار دهیاریها قرار گیرد.

وی بیان کرد: با تهیه و تنظیم بودجه سال ۹۹ دهیاریها و تصویب آن،زمینه اجرای طرح های مهم عمرانی و خدماتی براساس نیاز سنجی و اولویت بندی صورت گرفته در روستاها فراهم شده است. ‌

بخشدار مرکزی اظهار داشت: استقرار دفتر نمایندگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان قرچک با هدف رعایت حقوق شهروندی و تکریم روستاییان و تدبیری به منظور تسهیل و تسریع در روند خدمات رسانی به مردم صورت گرفت که یقینا با تعامل و هم افزایی بیش از پیش آن بنیاد با نهاد دهیاریها شاهد شتاب بخشی در توسعه، عمران و آبادانی روستاها خواهیم بود.

انتهای پیام/ف

کد مطلب: 7381
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری