جلسه هم اندیشی بسیج هنرمندان پاکدشت برگزار شد
تاریخ انتشار : مهر ۲۶, ۱۴۰۲ ۲:۴۵ ب.ظ
 
جلسه هم اندیشی و ارائه گزارشات شورای بسیج هنرمندان شهرستان پاکدشت در تاریخ 25 مهر درسالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
 جلسه هم اندیشی بسیج هنرمندان پاکدشت برگزار شد

به گزارش ندای وارنا؛ این جلسه با حضور علوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانده بسیج هنرمندان و سایر اعضای شورا برگزارشد و هر یک از اعضا، به ارائه گزارشات و فعالیت های خود پرداختند.

علوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانده بسیج هنرمندان شهرستان پاکدشت در این جلسه گفت: سازمان بسیج هنرمندان با توجه به رسالت ذاتی که همان اعتلای فرهنگ هنر ناب انقلاب اسلامی در عرصه جامعه است بر خود واجب می‌داند از همه هنرمندان که در حوزه اشتغال و تولیدات اقتصاد مقاومتی با جامعه همکاری دارند؛ حمایت نماید و ما آماده همکاری و حمایت از هنرمندان شهرستان پاکدشت هستیم.
وی افزود: بسیج هنرمندان نقش به سزایی در اجرای برنامه های فرهنگی هنری ایفا می کند. بسیجیان درسیل عظیم اخیر، پای کار بودند و در اتفاقات اخیر نیز با هنر و قلم خود در عرصه حضور داشتند تا امنیت راکه بالاترین رکن جامعه است برقرار نمایند. بسیج در همه عرصه ها مأموریتی خاص دارد و فعالیت های بسیج  باید از دریچه ای در قالب هنر دیده شود و این نهضت توسط بسیج هنرمندان صورت می‌گیرد و ازنظر بنده همه بسیجیان هنرمندانه درجهت اعتلای فرهنگ ناب انقلاب اسلامی می‌کوشند.

سپس جمع بندی و مصوباتی درجهت پیشبرد اهداف و برنامه های بسیج هنرمندان صورت گرفت و مقرر شد بسیجیان نسبت به وظایف محوله خود بیش از پیش تلاش نمایند.

کد مطلب: 14438
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری