جلسه هم اندیشی ترویج فرهنگ اقامه نماز در شهرستان پیشوا
تاریخ انتشار : مهر ۹, ۱۴۰۲ ۶:۱۹ ب.ظ
 
همزمان با ایام معنوی ربیع الاول نشست هم اندیشی و برنامه ­ریزی ویژه ترویج فرهنگ اقامه نماز در شهرستان با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و تنی چند از روحانیون هشتم مهر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا برگزار شد.
 جلسه هم اندیشی ترویج فرهنگ اقامه نماز در شهرستان پیشوا

به گزارش ندای وارنا؛ حسین قربانی سرپرست اداره ترویج فرهنگ اقامه نماز، قرآن و عترت و ایثار شهادت را از اولویت ­های فرهنگساز دستگاه متبوع خود و سایر نهادهای مردمی و دولتی دانست و تصریح کرد: ترویج فضیلت های دینی با توجه به هجمه­ های فراوان غرب و تلاش هایی که برای بی دین کردن نسل جوان ملت ها­ می کنند، نیازمند هوشمندی در حوزه تبلیغات است.

وی افزود: در تبلیغات پر کشش جهان غرب ابزارهای اقناع نسل جوان بسیار است و مبلغان دینی و فرهنگی هنری باید برای این جنگ شناختی با توجه به پژوهش، رسانه و هنر، مفاهیم دینی و ارزشی و انسان ساز خود را ترویج کنند.

همچنین حجت الاسلام جعفری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پیشوا با بیان مطالبی در خصوص اقامه نماز در ادارات، مساجد و مراکز فرهنگی هنری و نهادهای مردمی، خواستار اجرای برنامه­ های مشترک در این مسیر روحانی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شد.

همچنین گفتنی است که در این جلسه برگزاری همایش­ های ماهانه قرآنی با عنوان کرسی تلاوت، مسابقات فرهنگی هنری، تولید آثار هنری تجسمی، نمایش و موسیقیایی در خصوص ترویج فرهنگ قران و عترت و نماز و ایثار شهادت و نیز ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دهه فاطمی و سایر مناسبت های پیش رو به عنوان طرح های مشترک و قابل اجرای دو نهاد مطرح و برای برنامه ریزی و اجرا مورد بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: 14270
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری