جلسه هم اندیشی روسای هئیت های ورزشی شهرستان ورامین برگزار شد
تاریخ انتشار : مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۸:۳۶ ب.ظ
 
جلسه هم اندیشی ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و روسای هئیت های ورزشی با دکتر سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انجام شد.
 جلسه هم اندیشی روسای هئیت های ورزشی شهرستان ورامین برگزار شد

به گزارش ندای وارنا؛نشست هم اندیشی روسای هئیت های ورزشی شهرستان ورامین با حضور دکتر نقوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین به میزبانی هتل شایان برگزار شد.

ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان در ابتدا ضمن خیر مقدم به حاضرین بیان داشت :ابتدا کار نظم را به کار بردیم و تلاش کردیم نظم را یه جریان ورزش ورامین بدهیم.

شیرکوند گفت : جذب اعتبار در برنامه ما به عنوان الویت قرار گرفت تا بتوانیم اماکن ورزشی که بسیار فرسوده شده است را احیا کنیم .

وی اظهار داشت : راه اندازی استادیوم ٥ هزار نفری با حمایت دکتر نقوی و مسوولان ارشد شهرستان انجام شد و شاهد افتتاح فاز اول این مجموعه به دست وزیر محترم ورزش انجام شد که در افتتاح این پروژه طی مدت ١٠روز انشعابات آب و برق این استادیوم و با کمک شهرداری آسفالت مسیر دسترسی به استادیوم انجام شد که تمامی این تلاش ها با همدلی و وحدت مسوولان شهرستان انجام شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بیان داشت :در حال پیگیری هستیم تا اعتبارات لازم برای بازسازی اماکن ورزشی دیگر را هم کسب کنیم  در همین راستا در حال حاضر  چمن روستا آبباریک و احمدآباد در حال بازسازی با استاندارد های لازم در بحث روشنایی و چمن مصنوعی هستند تا ورزشکاران از این مکان های ورزشی بهره مند شوند و به لطف خداوند اعتبارات لازم برای بازسازی استادیوم شهید فتحی گرفتیم  تا به زودی شاهد شروع باز سازی این مجموعه باشیم .

رئیس اداره ورزش در ادامه گفت: امیدواریم به زودی خوابگاه سالن ورزشی شهید شیرکوند تجهیز شود و بازسازی سالن ورزشی فجر هم آغاز شود.

وی گفت: با توجه به فرا رسیدن هفته تربیت بدنی گفت: سالن شهدای ١٥خرداد  به لطف خدا در به زودی افتتاح خواهد شد.

در ادامه دکتر سیدحسین نقوی حسینی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش بیان داشت : آغاز هفته تربیت بدنی را خدمت شما عزیزان و زحمت کشان تبریک عرض میکنم.

وی گفت : بیان مشکلات باعث می شود که حداقل ها انجام شود  تا شاهد حل مشکلات باشیم برای حل مشکلات باید همدلی و وحدت باشد و با وحدت و برادری مشکلات حل می شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : مشکلات زیاد است نمونه آن تیم والیبال است که می بینید با چه سختی هایی در حال انجام است و همه مسوولان کمک کردند تا امروز شاهد آن باشیم با حضور شهرداری این تیم بتواند روی پا خود بایستد .

دکتر نقوی اظهار داشت :مشکلات ورزش باید با برنامه ریزی و استفاده از بخش خصوصی انجام شود و باید تلاش کنیم تا بخش خصوصی وارد عرصه ورزش شود

خوشبختانه آقای شیرکوند خبرهای خوبی در رابطه با احیا اماکن ورزشی دادند و باز سازی اماکن ورزشی کمک بسیاری به ورزشکاران خواهد شد و در این زمینه با تمام توان در کنار اداره ورزش خواهیم بود .

منبع :برنا

انتهای پیام/

کد مطلب: 4646
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری