جمع عظیم زائران اربعین و جاماندگان نشانه ارادت به سیدالشهدا است
تاریخ انتشار : آبان ۸, ۱۳۹۷ ۸:۲۱ ب.ظ
 
استاندار تهران گفت: جمع عظیم زائران اربعین و جاماندگان نشانه ارادت به سیدالشهدا است.
 جمع عظیم زائران اربعین و جاماندگان نشانه ارادت به سیدالشهدا است

به گزارش ندای وارنا؛محمدحسین مقیمی پیش از ظهر سه شنبه و در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی(ع) به سمت حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون هر زمان با هر مشکلی مواجه بودیم حضور مردم حضور پرشور داشتند، این امر را همواره مشاهده کردیم و به آن می بالیم.

وی عشق و علاقه به اباعبدالله الحسین (ع) را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز نیز می بایست با الگو پذیری از حضرت زینب(س) آن گونه که تاریخ روایت کرده اربعین حسینی(ع) را با حضور در راهپیمایی گرامی داشته و پیام آزادمردی حسینی را به گوش جهانیان برسانیم، خداوند را شاکریم که امروز توفیق حضور در جمع راهپیمایان اربعین سالار و سرور شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) را یافتیم.

استاندار تهران اثرگذاری حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی اربعین حسینی را مورد اشاره قرار داد و گفت: مردم کشورمان در مقاطع مختلف حضور باشکوهی دارند و پاسخ محکمی به دشمنان اسلام می دهند از سوی دیگر این حضور باشکوه نشان می دهد ملت ایران فرمایشات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب می دانند و به تصمیمات مسئولان نظام اعتقاد دارند.

مقیمی ادامه داد: حضور مردم پاسخ محکمی به دشمنان اسلام و انقلاب هم است چه آنها که خود فروخته اند و چه کسانی که در خارج از کشور برای دشمنی با اسلام و ایران برنامه ریزی می کنند.

نماینده عالی دولت در استان تهران افزود: جمعیت عظیم و حضور گسترده و چشمگیر مردم در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی از جمله اقشار مختلف مردم از کودکان و جوانان گرفته تا  مردان و زنان سالخورده در سراسر کشور از جمله در استان تهران که از قافله زائران کربلا جامانده اند و نتوانستند این روز در کربلا باشند، نشان دهنده ارادت وافر مردم کشورمان به سیدالشهدا(ع) است.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5073
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری