امام جمعه شهرستان قرچک:
جنگ نظام و جنگ اقتصادی مقدمه جنگ عقیده است
تاریخ انتشار : مرداد ۱۹, ۱۳۹۷ ۵:۴۳ ب.ظ
 
امام جمعه شهرستان قرچک گفت: جنگ نظام و جنگ اقتصادی مقدمه جنگ عقیده است ، و زبان و روش دشمن همیشه زبان زور بوده است.
 جنگ نظام و جنگ اقتصادی مقدمه جنگ عقیده است

به گزارش ندای وارنا؛حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: امروز روز وحدت بر اندیشه ولایت است ، آنهای که تا حال سر پیمان نبود بیایند پیمان ببندید ، نیروهای انقلابی و تابع ولایت همیشه تأکید بر وحدت داشند ، اگر منظور عده ای از وحدت ، وحدت بر اندیشه شیطان بزرگ است ، این ریسمان را تکه تکه می کنیم ، به هیچ مسئولی اجازه مذاکره و ارتباط با شیطان بزرگ را نخواهیم داد.

وی گفت: از برکات اطاعت و تسلیم رهنودهای ولایت و رهبری ، فریب نخوردن نقشه دشمن است ، چقدر فرمودند: آقایان ، خود آمریکا هرچه دارد از بکار گیری فرمول اقتصاد مقاومتی است ، شما هم جامع عمل بپوشید ، اما عده ای دست رو دست گذاشتند به بیگانگان امید بستند.

اسماعیلی افزود: در همه بخشها ضامن رشد وتوسعه دین است نه رذیلت ها و اندیشه های پوچ ، نفوذ ، امروز رشد کرده است، در همه بدنه ها رشد کرده است و برنامه دارد، از جمله برنامه ها ایجاد خلل در باورها، خواسته وابستگان به دشمن اینست که ما اصول و ارزشهای خود را در سیاست خارجی دخالت ندهیم ، ایدئولژی مان را کنار بگذاریم، روحیه انقلابی را کنار بگذاریم تا جذب جامعه جهانی شویم، حرف اول و آخر ما مقاومت بر موضع انقلابی در همه عرصه هاست، دولت محترم واقعیتها را بپذیرد ، مردم را درک کند ، شعار ندهد ، با حقیقت جامعه فاصله دارد.

وی بیان کرد: پاسخگوی مطالبات بحق مردم بویژه جوانان دلسوز و انقلابی و مومن باشد ، مردم شریف بخاطر نظام جمهوری اسلامی و عشق به رهبر عزیز و حفظ آرمانهای امام (ره) و شهداء حرمت نگه می دارند، با ارال و اوباش و دست نشاندگان مزدور همراهی نمی کنند شما باید جبران کنید ، شدیداً معترض شما هستند، با برنامه وارد شوید ، به برجام دل خوش نکنید ، به مطالبات غیر معقول و غیر معروف و غیر مشروع عده ای سلطنت طلب ها اعتنا نکنید.

امام جمعه قرچک تاکید کرد: هدف اصلی دشمن و تضعیف عقیده و آرمان ملت است ، این هدف اصلی در طول دوران مباراتی مستبکرین و ظالمین با انبیاء و اولیاء الهی دنبال شده و ادامه دارد ، هدف تغلیب و تحکیم اندیشه است.

وی تصریح کرد: جنگ نظام و جنگ اقتصادی مقدمه جنگ عقیده است ، و زبان و روش دشمن همیشه زبان زور بوده است ، تطمیع یا تمدید، لذا اصلاً ما همه هستی مان را قربانی و فدای ارزشها و فضیلت ها کردیم ، مقاومت ملتهای آزادیخوا بویه ملت عزی ایران سر ایمان و ارزشها بوده است.

اسماعیلی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: برای اینکه آرمانها و ارزشها در حد شعار باقی نماند، باید دست اندرکاران و مسئولان ، آنها را بصورت منطقی ، متین و جدی پیگیری کنند، معنی مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان بر سر عهد و پیمان الهی بستگی به دو قدرت دفاعی و اقتصادی دارد.

وی در پایان گفت: توانمندی نیاز دارد، به لطف الهی و مجاهدت نیروهای انقلابی در طول تاریخ انقلاب در هر دو جهت رشد داشتیم همیشه به استکبار نه گفتیم و تحریم ها بر ما تحمیل شد ولی تلاشمان در جهت تدارک تجهیزات دفاعی و فعالیت های اقتصادی تعطیل نشد.

منبع : قرچک آنلاین

انتهای پیام/

کد مطلب: 2884
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری