رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:
جهان شاهد فروپاشی رژیم اشغالگر قدس است
تاریخ انتشار : فروردین ۱۶, ۱۴۰۲ ۹:۳۶ ب.ظ
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ا سلامی استان تهران گفت: امروز جهان شاهد است که رژیم اشغالگر قدس در آستانه فروپاشی کامل قرار گرفته و این امر برگزاری روز جهانی قدس را بیش از سال‌های گذشته بااهمیت کرده‌است.
 جهان شاهد فروپاشی رژیم اشغالگر قدس است

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز جهانی قدس بابیان اینکه همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز قدس در ۳۹ شهر استان تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: این راهپیمایی در تهران از مسیرهای تعیین شده به سوی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس امسال با شعار ” فلسطین محور جهان اسلام، قدس در آستانه آزادی” در جای جای ایران اسلامی و اقصی نقاط جهان برگزار می‌شود تا به واسطه اتحاد و انسجام ملت های مسلمان، زمینه آزادی قدس شریف فراهم شود.
این مسئول بهره مندی از ظرفیت شب‌های قدر به منظور روشنگری و جهاد تبیین توسط خطیبان و مداحان، برپایی غرفه‌های مناسب در مسیر راهپیمایی، تولید محتواهای مناسب در فضای مجازی، تبلیغات مناسب شهری، استفاده از ظرفیت کودکان برای همراهی با کودکان فلسطینی، استفاده از تصاویر شهدای انتفاضه و قدس، برگزاری‌ پویش‌های مختلف، آدمک سازی و هشتک گزاری در فضای رسانه ای را از جمله برنامه های اجرایی در روز قدس ذکر کرد.

محمودی از مردم شهید پرور و انقلابی استان تهران خواست تا همچون گذشته با خلق حماسه ای دیگر ضمن اظهار همراهی و همدردی با ملت فلسطین، جنایات رژیم موقت و غاصب اسرائیل را محکوم کنند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با ابتکار امام راحل به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است.

کد مطلب: 12791
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری