فرماندار پیشوا:
جهش تولید نیازمند تدوین راهبردهای اثربخش در کار و اشتغال است
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا گفت: رونق وجهش تولید نیازمند تدوین راهبردهای اثربخش در حوزه کار و اشتغال است خوشبختانه شهرستان پیشوا مشکلات حادی در حوزه کار وتعاون ندارد اما نمی توان و نباید از این بخش مهم غفلت کرد.
 جهش تولید نیازمند تدوین راهبردهای اثربخش در کار و اشتغال است

به گزارش ندای وارنا؛ حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا عصر امروز در آئین تکریم ومعارفه سرپرست اداره تعاون وکار ورفاه اجتماعی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال جاری جهش تولید را به عنوان نقشه راه مسئولان مطرح کردند که یک رکن مهم تحقق آن کارگران و کارفرمایان هستند.

وی افزود: رونق وجهش تولید نیازمند تدوین راهبردهای اثربخش در حوزه کار و اشتغال است خوشبختانه شهرستان پیشوا مشکلات حادی در حوزه کار وتعاون ندارد اما نمی توان و نباید از این بخش مهم غفلت کرد.

عباسی عنوان کرد: باید با همدلی و همراهی و بهره گیری از همه ظرفیت های شهرستان در جهت پیشبرد سیاست های نظام گام برداریم. تعامل مناسب با مجموعه فرمانداری و سایر ادارات و برنامه ریزی صحیح در راستای حفظ و افزایش اشتغال، بهبود وضعیت و رفع مشکلات جامعه کارگری و توسعه بخش تعاون باید در اولویت کاری اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان پیشوا باشد.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: با توجه به نوپایی بخش صنعت در پیشوا و کم بودن فرصت های شغلی در این حوزه سهم تکلیفی شهرستان برای اشتغالزایی باید متناسب با واقعیت های موجود تعیین شود صرف وقت پیگیری مستمر و حضور میدانی مسئولان اداره تعاون در کارخانجات و فضاهای کارگری اثربخش بوده و باعث دلگرمی کارگران و کارفرمایان می شود.

وی ادامه داد: اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی و سایر دستگاه های استانی باید کمک کنند تا با اتخاذ رویکرد صحیح و پیگیری مداوم مسائل در کارگروه اشتغال امسال یک روند جهشی در کار و تولید شهرستان پیشوا داشته باشیم.

کد مطلب: 7836
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری