جوانان با تاسی از شهدای دانش آموز در جهت آبادانی کشور بکوشند
تاریخ انتشار : آبان ۱۵, ۱۳۹۷ ۵:۴۵ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری پیشوا گفت: دانش آموزان، نوجوانان و جوانان با تاسی از شهدای دانش آموز در جهت آبادانی کشور بکوشند.
 جوانان با تاسی از شهدای دانش آموز در جهت آبادانی کشور بکوشند

به گزارش ندای وارنا؛حسین عباسی پیش از ظهر سه شنبه در یادواره شهدای دانش آموز پیشوا طی سخنانی گفت: شهدا الگوها و اسوه‌های عملی ملت ایران هستند که بهترین دارایی خود یعنی جانشان را در طبق اخلاص قرار دادند و با خون خود نقلاب اسلامی را تداوم و استمرار بخشیدند.

عباسی افزود: ما ‌باید اعمال، رفتار، گفتار و کردارمان را شهدایی کرده و خود را به شهدا بعنوان الگوهای عملی نزدیک ‌کنیم و در راه و مسیر شهدا گام برداریم.

وی اظهار کرد: امام شهیدان‌حضرت امام خمینی(ره) که به همه ما زندگی و به کشور عزتی دوباره بخشید و احیاگر اسلام بود بر ما حق بزرگی دارد و باید نسبت شهدا و امام شهدا دین خود را به خوبی ادا کنیم.

سرپرست فرمانداری پیشوا اظهار کرد: امیدوارم دانش‌آموزان عزیز به تاسی از شهدای دانش آموز و با تعصب و تعلق خاطر نسبت به میهن اسلامی، دین خود را نسبت به شهدا، انقلاب و نظام با خوب درس خواندن‌ و احترام به والدین و معلمان ادا کنند تا در آینده مدیران اثرگذاری برای کشور باشند.

بر اساس این‌گزارش، یادواره شهدای دانش آموز با حضور عباسی سرپرست فرمانداری پیشوا، جعفری معاون سیاسی فرماندار، حسینی بخشدار جلیل‌آباد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس بنیاد شهید، مسئول بازرسی فرمانداری و جمعی از مسئولان، مدیران، معلمان و دانش آموزان در هنرستان آزادگان جلیل‌آباد برگزار شد.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5314
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری