جوانان قرچک در توسعه همه جانبه شهرستان به کمک مسئولین بیایند
تاریخ انتشار : آذر ۲۲, ۱۳۹۷ ۶:۳۳ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری قرچک گفت: جوانان قرچک در توسعه همه جانبه شهرستان به کمک مسئولین بیایند.
 جوانان قرچک در توسعه همه جانبه شهرستان به کمک مسئولین بیایند

به گزارش ندای وارنا؛بهمن خطیبی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای مشورتی جوانان شهرستان قرچک افزود: برای برون رفت از مشکلات فعلی کشور تمامی اقشار بخصوص جوانان باید به کمک دولت بیایند.

وی به معضلات اجتماعی گریبانگیر جامعه اشاره کرد و گفت: جوانان شهرستان برای مقابله با آسیب های اجتماعی نظرات کارشناسی ارائه دهند و در همین راستا مجموعه فرمانداری قصد دارد از توان جوانان و نظرات مفید آنها در کمیسیون ها و کارگروه های مختلف و بخصوص ستاد ساماندهی امور جوانان بهره گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با اشاره به اینکه جوانان موتور محرکه توسعه کشور هستند، ادامه داد: دغدغه جوانان دغدغه جامعه است.

وی به فراز و نشیب های کشور در طول ۴۰ سال اشاره کرد و بیان داشت: کشور ما همواره با هجمه ها و توطئه های دشمنان مواجه بوده اما بخاطر رشادت های قشر جوان و هدایت و رهبری افراد باتجربه سرپا مانده و اگر هر کشور دیگری با این بحران ها مواجه بود، شکست می خورد.

خطیبی افزود: در گذشته مشکلات جامعه اینچنین قابل طرح نبود اما اکنون جوانان خود برای حل مشکلات جامعه پیش قدم هستند و درد جامعه را بیان می کنند.

وی بر ضرورت کسب مهارت های زندگی از سوی جوانان تأکید کرد و از متولیان امر خواست تا دوره های آموزشی را برای اقشار مختلف جوانان برگزار کنند.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 6200
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری