حال و روز والیبال شهرداری ورامین خوب نیست
تاریخ انتشار : خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۴ ب.ظ
 
در حالی که تیم والیبال شهرداری ورامین مدافع عنوان قهرمانی ایران و آسیا است، این تیم امسال با عملکردی بسیار ضعیف در فصل نقل و انتقالات حضور پیدا کرده و بیش از نیمی از بازیکنان اصلی خود را از دست داده است.
 حال و روز والیبال شهرداری ورامین خوب نیست

به گزارش ندای وارنا؛  توحید عظیمی فعال رسانه‌ای در یادداشتی کوتاه به حال و روز تیم والیبال شهرداری ورامین مدافع عنوان قهرمانی ایران و آسیا پرداخته است:

تیم والیبال شهرداری ورامین امسال برای سومین سال متوالی حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند و این تیم که مدافع عنوان قهرمانی در ایران و آسیا است باید کمتر از ۶۰روز دیگر به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی شرکت کند و این امر در حالی به وقوع خواهد پیوست که شهرداری ورامین بیش از ۷۰درصد بازیکنان اصلی خود را از دست داده و عملکرد بسیار ضعیفی در فصل نقل و انتقالات داشته است.

علی اصغر مجرد بهترین مدافع روی تور آسیا، آرش کشاورزی از بهترین دریافت‌کنندگان سال گذشته همچنین مسعود غلامی و مجتبی میرزاجانپور‌ ملی پوشان جدا شده از این تیم هستند و پرویز پزشکی پاسور کهنه کار نیز به تازگی به جمع جداشدگان از شهرداری ورامین پیوسته است.

انتظار می‌رود مسؤولان ورامینی و در رأس این مجموعه شهردار ورامین نظارت ویژه‌ای بر عملکرد تیم والیبال شهرداری ورامین داشته باشد چرا که این تیم نه تنها نماینده دیار پانزده خرداد بلکه نماینده ایران در قاره کهن است.

تضعیف تیم والیبال ورامین در حالی اتفاق می‌افتد که بودجه این تیم تغییر چندانی نسبت به سال قبل نداشته است و همین موضوع گمانه زنی‌هایی را برای تضعیف این تیم مطرح می کند، آیا این موضوع سیاست شهرداری ورامین برای مقابله با تیم‌داری و ناامید ساختن هزاران هوادار ورامینی است؟

هواداران نگران ورامینی خواهان درخشش تیم‌شان در رقابت‌ها هستند و با ارسال نظرات خود در روزهای اخیر مطالبه‌گر این موضوع بوده‌اند و آماده و منتظر شنیدن سیاست‌ها و پاسخ شهردار ورامین در این خصوص هستیم.

کد مطلب: 8214
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری