حسین آباد ورامین آب شرب ندارد
تاریخ انتشار : خرداد ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ب.ظ
 
‌قرارگاه جهادی مصلی شهرستان ورامین در ادامه پیگیری های جهادی خود در روستای حسین آباد جواهری در بخش مرکزی ورامین تشکیل جلسه داد و در این جلسه که با حضور اهالی در مسجد روستا تشکیل شد؛ دهیار و مسئول شورای روستا به بیان مشکلات این روستا پرداختند.
 حسین آباد ورامین آب شرب ندارد

به گزارش ندای وارنا؛ ‌فقدان آب شرب مشکل عمده این روستا می باشد که سالها اهالی از آن رنج می‌برند و ساماندهی آب روستا را ادارات مرتبط برعهده نداشتند‌، در حال حاضر آب چاه روستا شور بوده و قابل شرب نیست که از شهر و نقاط دیگر آب شرب تامین می شود.

این مشکل حسین آباد را شبیه غیزانیه کرده است و تامین برق و تلفن نیز از دیگر مشکلات این روستا بود که ۴۰ خانوار ساکن آن هستند.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در این جلسه ضمن استماع مشکلات این روستا  بیان کرد: قرارگاه جهادی مصلی شهرستان ورامین وظیفه خود دانست با حضور در روستا برای حل مشکلات قدمی بردارد ؛ شاید فقدان آب آشامیدنی در یک روستای ورامین( استان تهران) برای خیلی ها باور نکردنی باشد ولی باید همه دست بدست یکدیگر داده و این مشکل را حل کنند.

سیدسراج الدین تقوی ونکی بخشدار مرکزی نیز  گفت: برای حفر چاه آب شرب پیگیری خواهد شد تا با کمک اهالی و شرکت آب وفاضلاب آب مورد نیاز تامین گردد و در زمینه تامین برق و مخابرات نیز بخشداری در کنار مردم خواهد بود.

مسلم مزدارانی رییس اداره برق در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: با پیگیری اهالی روستا آماده حل مشکل برق هستیم‌ و امیدواریم بتوانیم به عنوان یک خادم در جمهوری اسلامی ایران مشکلات برق را در این روستا برطرف کنیم.

الیکاهی رییس اداره آب وفاضلاب شهرستان ورامین نیز در حضور امام جمعه موقت و اهالی روستا وعده داد‌ تا زمان تامین حفر چاه آب شرب هفته ای دوبار با تانکر آب شرب روستا تامین گردد.

در حاشیه این نشست امام جمعه موقت ورامین طی تماس تلفنی با استاندار تهران مشکل آب شرب روستا را مطرح کرد و استاندار تهران نیز خطاب به امام جمعه موقت این دیار اظهار کرد: به طور ویژه حل این مشکل دنبال خواهد شد.

در ادامه این بازدید همچنین نامداری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرق استان نیز طی تماس امام جمعه موقت با وی وعده پیگیری این مهم را داد.

‌قرارگاه جهادی مصلی ‌در نظر دارد که هر جمعه بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه به یک روستا در دشت ورامین برود و مشکلات آنها را از نزدیک مشاهده کرده و آنها را در کمترین زمان ممکن برطرف کنند.

‌ایسنا طبق وعده ای که به چندین معتمد و اهالی این روستا داد قرار است کمتر از یک ماه دیگر به این روستا آمده و اگر این مشکلات از طرف مسئولان انجام نشده بود‌، دوباره آن را در فضای رسانه و مجازی انعکاس ‌دهد‌.

اهالی این روستا از مسئولین انتظار دارند که مسئله آب که مسئله مهمی برای آنها می باشد را در کمترین زمان ممکن برطرف کنند.

کد مطلب: 8733
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری