حضور انجمن خوشنویسان پیشوا در جشنواره رضوی
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۲ ۳:۴۰ ب.ظ
 
انجمن خوشنویسان پیشوا ثبت آثار خود را در رویداد نوزدهمین جشنواره ملی رضوی انجام داد.
 حضور انجمن خوشنویسان پیشوا در جشنواره رضوی

به گزارش ندای وارنا؛ انجمن خوشنویسان پیشوا ثبت آثار خود را در رویداد نوزدهمین جشنواره ملی رضوی انجام داد. در این جشنواره اساتید خوشنویسی و دارندگان رتبه ممتاز کشوری اقدام به خلق آثار با موضوع حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کردند و بعد از اتمام مراسم آثار خود را در سامانه جشنواره خوشنویسی رضوی بارگزاری کردند. این رویداد هر ساله با حضور باشکوه اساتید و هنرآموزان در رشته ها و عرصه های فرهنگی هنری به صورت بین المللی برگزار می شود.

این برنامه که به منظور شرکت در جشنواره خوشنویسی رضوی در آموزشگاه خوشنویسی عزیزی برگزار شد با حضور هنرمندانی چون استاد علیرضا عزیزی مسئول آموزشگاه عزیزی و از اعضای انجمن خوشنویسان، هداوند رئیس انجمن خوشنویسی، ملیحه عجم محمدی از اساتید خوشنویسی و ابوالفضل حامدی از اساتید خط معلی، سیده فاطمه طباطبائی از هنر آموزان آموزشگاه عزیزی انجام شد.

حسین قربانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جشنواره ملی گفت: خوشنویسی هنری، تجربی است که کشف نکته‌های باریک و ظریف آن مستلزم تمرین بی‌وقفه و پیوسته است این هنر، پرده‌برداری عمیق و آرام از نکات پنهان و پیچیده خط در سایه‌سار مشق کردن و خلوت کردن با حروف و کلمات است.

همچنین از این رویداد هنری، نماهنگی به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد نظری مستند ساز تولید و از شبکه های مجازی در شهرستان پخش شد.

کد مطلب: 13322
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری