حضور دانش‎آموزان در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان پایه‌های استکبار جهانی را به لرزه درمی‌آورد
تاریخ انتشار : مهر ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۶ ق.ظ
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ ورامین با تأکید بر حضور حداکثری دانش‌آموزان در این مراسم گفت: حضور با بصیرت جوانان و نوجوان این مرزوبوم درصحنه‌های ملی می‌تواند پایه‌های استکبار جهانی را به لرزه درآورد.
 حضور دانش‎آموزان در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان پایه‌های استکبار جهانی را به لرزه درمی‌آورد

ابراهیم ولایت در جلسه هماهنگی یوم‌الله ۱۳ آبان که در اداره آموزش‌وپرورش شهرستان ورامین برگزار شد با اشاره به اهمیت گرامیداشت روز ۱۳ آبان اظهار داشت: روز ۱۳ آبان یادآور حوادث مهمی در تاریخ معاصر کشورمان است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نقش به سزایی داشته است که در این روز دانشجویان پیرو خط امام سفارت آمریکا را تسخیر کردند.
وی با تأکید بر حضور حداکثری دانش‌آموزان در این مراسم بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امید است همچون سال‌های گذشته شاهد حضور باشکوه معلمان و دانش‌آموزان در این مراسم سیاسی و ملی در سطح مدارس شهرستان ورامین باشیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین افزود: در شرایط حساس کنونی که شاهد تهاجم وسیع فرهنگی و تبلیغاتی غرب علیه ایران هستیم حضور با بصیرت جوانان و نوجوان این مرزوبوم درصحنه‌های ملی می‌تواند پایه‌های استکبار جهانی را به لرزه درآورد.
ولایت سپس بابیان اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان طلایه‌دار فرهنگ انقلابی هستند تصریح کرد: امروز سیل تهاجم استکبار جهانی به سمت جوانان و نوجوان ایران اسلامی است تا با کمرنگ کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی و گسترش موج ناامیدی در کشور منافع خود را رقم بزنند.
وی در پایان با اشاره به مهم‌ترین ویژه‌نامه‎ها در برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: دیدار با والدین شهدای دانش‌آموز و توزیع وصیت‌نامه‌های این شهدا ازجمله مهم‌ترین برنامه‌ها در جهت بصیرت افزایی دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان‌ است.
انتهای پیام/

کد مطلب: 6981
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری