کارشناس مسئول فعالیت های اردویی و فوق برنامه آموزش و پرورش:
حضور دانش آموزان پاکدشت در آئین فرهنگی اختتامیه همایش شوراهای برتر دانش آموزی
تاریخ انتشار : تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب.ظ
 
کارشناس مسئول فعالیت های اردویی و فوق برنامه آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از اهم فعالیت های شورای دانش آموزی در سال تحصیلی 1398-1399 خبر داد.
 حضور دانش آموزان پاکدشت در آئین فرهنگی اختتامیه همایش شوراهای برتر دانش آموزی

به گزارش ندای وارنا؛  در حاشیه آئین فرهنگی اختتامیه همایش شوراهای برتر دانش آموزی و برنامه قدردانی از شوراهای برتر استان و پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت تابستان ۹۸ که با حضور یک نماینده از هر شهرستان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شد، یاسر آرش کارشناس مسئول فعالیت های اردویی و فوق برنامه آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از کسب رتبه برتر دبستان نمونه دولتی مهدیه در جشنواره شورای دانش آموزی سال تحصیلی ۱۳۹۸-۱۳۹۹ در استان خبر داد و افزود: برگزاری یادواره شهدا و لاله های روشن از دیگر برنامه‌های شورای دانش‌آموزی است که هر واحد آموزشی یادواره‌ای از شهید شاخص همان منطقه را برگزار کرد که دبیرخانه این جشنواره با حضور دانش آموزان و با کمک بسیج دانش‌آموزی انجام شد. البته جشنواره گام دوم انقلاب اسلامی نیز برگزار شد که با کمک تشکل‌های اتحادیه انجمن اسلامی کیفیت و رنگ و بوی بهتری به خود گرفت.

آرش در ادامه افزود: برگزیدگان و منتخبین استانی در غنی سازی اوقات فراغت تابستان ۱۳۹۸ از شهرستان پاکدشت مدارس شیخ مفید و غیردولتی سپهر بود که حضور دانش آموزانمان در این دست فعالیت ها و کسب رتبه برتر موجبات خرسندی است.

دراین برنامه فرهنگی شوراهای برتر دانش آموزی شهرستان با اجرای مسابقات متنوع وبرپائی نمایشگاه دستاوردها توانمندی ،قابلیت ها و استعدادهای خودرا به نمایش گذاشتند.

در پایان آرش ضمن تبریک صمیمانه به دانش آموزان و پرسنل خدوم مدرسه شیخ مفید، دبستان نمونه دولتی مهدیه و نیز اموزشگاه غیردولتی سپهر این موفقیت را به تمامی فرهنگیان شهرستان تبریک و تهنیت گفت و افزود: تمام هم و غم ما داشتن دانش آموزانی خلاق و تمرین کار گروهی و آمادگی دانش آموزان برای ایجاد سازمانهای کار آفرین، ایجاد روحیه مسئولیت پذیری و مشارکت دانش آموزان، استفاده از توانمندی های مختلف دانش آموزان به مثابه منابع انسانی در اجرای برنامه های درسی ، کاهش فاصله بین مسئولین و دانش آموزان و حذف فاصله کلاس و دفتر تقویت بنیه اندیشه ورزی دانش آموزان در عرصه اندیشه ورزی است.

کد مطلب: 9634
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری