حضور پررنگ و فعال کارگران در همه صحنه‌های سیاسی و انتخابات/همه جناح‌های سیاسی و مردم در برون‌رفت از مشکلات باید یکدل باشند
تاریخ انتشار : مهر ۲۶, ۱۳۹۷ ۲:۴۹ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: کارگران در همه صحنه‌های سیاسی و انتخابات مختلف درصحنه بوده و حضور پررنگی داشته و دارند و همیشه پشت دولت و نظام بوده‌ است.
 حضور پررنگ و فعال کارگران در همه صحنه‌های سیاسی و انتخابات/همه جناح‌های سیاسی و مردم در برون‌رفت از مشکلات باید یکدل باشند

به گزارش ندای وارنا؛هیئت اجرایی خانه کارگر و تشکل کارگری شهرستان قرچک با بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری در خصوص مسائل و مشکلات قشر کارگر با وی دیدار و گفتگو کردند.

بهمن خطیبی در این نشست اظهار داشت: متأسفانه درگذشته نیروهای زیادی در ادارات بدون برنامه‌ریزی جذب‌شده است و دولت بابت پرداخت حقوق در سال هزینه زیادی را پرداخت می‌کند و این امر باعث شده است که دولت در بحث آبادانی و مسائل دیگر کمتر بتواند هزینه کند و همه ادارات باید در این امر مهم کمک‌حال دولت باشند و جوری باید برنامه‌ریزی شود که نسل جوان ما احساس خطر نسبت به آینده خود نداشته باشد.

وی افزود: در این وضعیت اقتصادی و بحرانی که در آن مواجه هستیم همه جناح‌های سیاسی و مردم باید یکدل باشند و برخی نباید بین مردم دودستگی ایجاد کنند، دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا بین مردم، دولت و نظام شکافت ایجاد کند، مسؤولین تمام تلاش خود را باید بکار گیرند که مردم کمبودی احساس نکنند و دولت تدبیر و امید تمام تلاش را بکار مگیرد تا تمام موانع را رفع شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک تصریح کرد: کارگران در همه صحنه‌های سیاسی و انتخابات مختلف درصحنه بوده و حضور پررنگی داشته‌اند و در هیچ نقطه‌ای نمی‌توانیم ببینیم که کارگران پشت دولت و نظام نبوده‌اند.

خطیبی بیان داشت: همین کارگرها و مردم بودند که در هشت سال جنگ تحمیلی مردانه جنگیدند و اجازه ندادند دشمن ذره‌ای به این آب‌وخاک تعرض کند، چه‌بسا که تمام قدرت‌های دنیا پشت این جنگ بودند و تمام تلاش خود را بکار گرفته تا بتوانند بین مردم و نظام شکافت ایجاد کنند.

وی افزود: بنده به‌عنوان خدمت‌گزار مردم و کارگران عزیز در این شهرستان تمام تلاشم را بکار می‌گیریم تا بتوانیم مشکلات موجود در حوزه کارگری و حوزه بازنشستگان را رفع کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک اظهار کرد: دولت تدبیر و امید برنامه‌های خوبی در حوزه کارگری و بازنشستگان دارد، بابت این امر مهم باید همه نهادها تلاش کنند تا به نتیجه خوبی برسیم، تمام مسؤولین مدیون کارگران و بازنشستگان هستند که ما هر چه داریم از این دو قشر عزیز است.

منبع : تهران نیوز

انتهای پیام/

کد مطلب: 4676
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری